پورموسوی: پنالتی علیه ما درست نبود/ بدشانس‌ترین تیم لیگ هستیم

پورموسوی: پنالتی علیه ما درست نبود/ بدشانس‌ترین تیم لیگ هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، تصمیم نادرست داور در اعلام ضربه پنالتی را عامل باخت تیمش مقابل پیکان دانست و تاکید کرد که تیمش «بدشانس‌ترین تیم لیگ» بوده است.

به گزارش سادس، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست استقلال خوزستان مقابل پیکان، با بیان اینکه وظیفه خود می داند در نشست های خبری حاضر شود، گفت: به احترام خبرنگاران آمدم چون از کمیته داوران عصبانی هستم چرا که مدام ضربه خورده‌ایم. فیلم صحنه پنالتی را آوردم و اگر یک کارشناس گفت این صحنه پنالتی بوده من می پذیرم. هم داور فاصله دارد و هم دید خوبی ندارد. مشخص است که بازیکن حریف شبیه‌سازی می‌کند.

وی افزود: اینکه سرنوشت تیم با یک سوت احساسی از بین برود خوب نیست. نمی‌گویم عمدی است اما چقدر اشتباهات باید به ضرر ما باشد؟ دیگر کلافه شده ایم. داور پسر خوب و جوانی است اما باید در رفتار خود تجدیدنظر کند. او در قبال تیم های بزرگ هیچوقت از این رفتارها نمی تواند داشته باشد. هرکس گفت «آقای داور» آیا باید اخطار بدهد؟

سرمربی استقلال خوزستان درباره ضعف تیمش در موقعیت‌سازی گفت: در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم خوب کار نکردیم. تیم ما در شکل مسابقه نبود و کیفیت لازم را نداشت.

وی درباره شرایط نامناسب تیم‌های خوزستانی خاطرنشان کرد: در اهواز زمین چمن مناسب برای تمرین نداریم. بارها به اداره ورزش و هیات فوتبال گفتیم پول اجاره اش را می دهیم اما کاری انجام نشد. ما یک زمین غدیر را داریم و با دل خون مخروبه‌ای را جمع و جور کرده‌ایم اما هر روز به یک بهانه ای یک تیم می خواهد در آن بازی کند. در نیم‌فصل مدیریت کمک کرد تا نقاط ضعف را برطرف کنیم اما دغدغه ما زمین است. اتفاقاتی که در نفت و فولاد هم افتاد هیچ جای دنیا رخ نمی دهد.

پورموسوی در ادامه درباره داوری بازی مقابل پیکان گفت: تصمیم داور در پنالتی اصلا درست نبود. تصمیم داور اشتباه بود. من در بازی با استقلال از زمین اخراج و صد میلیون هم جریمه شدم. هیچ حمایتی از مربی نمی شود. امسال ما از ناحیه داوری ضربه خوردیم. آدم‌ها باید تغییر کنند وگرنه VAR هم بیاید فایده ای ندارد. از باخت ناراحتیم اما به پیکان تبریک می گویم و باید بگویم از ناحیه داوری ضربه خوردیم. فکر می کنم بدشانس‌ترین تیم لیگ بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *