واکنش سامری به مصدومیت ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت

واکنش سامری به مصدومیت ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: ما تنها یک بازی را برده‌ایم و با این پیروزی اتفاق خاصی رخ نداده است.

به گزارش سادس، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، پس از پیروزی شاگردانش در بازی نخست سری مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر مقابل تیم طبیعت، اظهار کرد: مسلما در پلی‌آف بازی‌ها بسیار حساس هستند و هر تیم پلن‌های جدید بازی دارد.

او ادامه داد: ما امروز یکی از مهره‌های اصلی خود یعنی احسان دلیرزهان را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل ریسک کردیم و با پلنی متفاوت بازی کردیم. در تیم تغییر سایز دادیم و بازیکن پست چهار خود را در پست سه استفاده کردیم و در بخشی از بازی هم خصوصا در کوارتر دوم، طبیعت نحوه دفاع خود را عوض کرد و نتیجه گرفت.

سامری با اشاره به موفق بودن عملکرد دفاعی طبیعت در کوارتر دوم، اظهار کرد: به همین دلیل باز هم پلن خود را برای نیمه دوم تغییر دادیم و کارهایی که می‌خواستیم خوشبختانه به نحو احسن انجام شد.

او تاکید کرد: طبیعت بازیکن خارجی فوق‌العاده خوبی به اسم استیونس دارد و این تنها بازی اول بود و این سری فعلا ادامه دارد. در حقیقت فعلا اتفاق خاصی رخ نداده است.

سامری درباره بازی دوم دو تیم که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد نیز گفت: قطعا برای بازی دوم برنامه‌های دیگری داریم و احتمالا احسان را هم در بازی دوم داشته باشیم که قطعا تاثیرگذار خواهد بود. در کارهای دفاعی برخی اشتباه‌ها داریم که فکر میکنم باید آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *