اکنون فقط باید برای بایرن دعا کرد!

اکنون فقط باید برای بایرن دعا کرد!

تضمین شغلی توماس توخل در بایرن با واکنش دو چهره مطرح این تیم روبه‌رو شد.

به گزارش سادس، بایرن‌مونیخ در هفته بیست‌وهشتم بوندسلیگا برابر هایدنهایم سه بر دو شکست خورد. اکنون بایرن به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اشتوتگارت در رده دوم جای دارد و ممکن است به‌زودی این رده هم از دست برود.

باواریایی‌ها باید در دیدار بعدی سه‌شنبه ۲۱ فروردین به مصاف آرسنال در لیگ قهرمانان بروند.

کریستف فرویند و مکس ابرل هر دو بعد از بازی با هایدنهایم تصریح کردند توماس توخل روی نیمکت بایرن خواهد ماند.  ابرل، از اعضای هیات‌مدیره بایرن، بعد از بازی گفت: این تصمیمی فوتبالی نیست که مربی را بعد از چنین شکستی بیرون بیندازید. برای من کاملاً واضح است که او سه‌شنبه مقابل آرسنال و شنبه مقابل کلن نیز روی نیمکت خواهد بود.

کریستف فرویند، مدیر ورزشی بایرن، نیز احتمال باقی‌ماندن توخل در بایرن را صد درصد دانست.

ضمانت شغلی توخل از سوی ابرل و فروند باعث واکنش شدید دیتمار هامان، کارشناس اسکای شد. او در صحبت‌هایی گفت: از زمانی که توخل در بایرن بوده، دوازده ماه می‌گذرد و آنها همان فوتبال قبل را بازی می‌کنند؛ بدون هیچ پیشرفت و موفقیتی. تصمیم حفظ توخل تا پایان فصل «کشنده» بود. حداکثر پس از شکست مقابل دورتموند، زمان مناسبی بود که توخل را بلافاصله اخراج کنیم. با این شرایط شما یک فرصت طلایی برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌اید. اکنون تنها کاری که در بایرن می‌توانند انجام دهند این است که امیدوار باشند و دعا کنند.

لوتار ماتئوس نیز از ماندن توماس توخل در بایرن ابراز ناراحتی کرد و گفت: توماس توخل دیگر نمی‌تواند به تیم برسد و نشست‌های خبری عجیبی را برگزار می‌کند. اینطوری نمی‌شود ادامه داد. تیم به یک انگیزه جدید نیاز دارد. تصور می‌کنم سران بایرن در ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده تصمیم خود را خواهند گرفت.

بایرن بعد از ناکامی در بوندسلیگا و جام حذفی، تنها امیدش به لیگ قهرمانان اروپاست و سه‌شنبه در دیدار رفت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف آرسنال خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *