۱۰ نکته درباره بازی تراکتور و آلومینیوم

۱۰ نکته درباره بازی تراکتور و آلومینیوم

سادس/آذربایجان شرقی تراکتور برای تثبیت جایگاه خود در مکان سوم جدول باید از سد ایرالکو عبور کند.

تراکتور و آلومینیوم اراک آخرین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر را از ساعت ۱۹:۳۰ (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) برگزار می‌کنند.

به گزارش سادس، تی‌تی‌ها هفته گذشته در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم، در جو بی‌نظیر یادگارامام (ره) به تساوی بدون گل برابر سپاهان رضایت دادند تا با ۳۹ امتیاز جایگاه‌شان در رتبه سوم را تثبیت کنند.

تبریزی‌ها این هفته درحالی از ایرالکو پذیرای می‌کنند که تیم مجتبی حسینی با ۲۹ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد. هرچند ایرالکو با کسب تنها ۷ امتیاز در نیم‌فصل دوم شرایط چندان جالبی ندارد، اما در طول فصل با با عبور از سد تیم‌هایی همچون سپاهان و پرسپولیس نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست. اراکی‌ها و روز دوشنبه برای کسب نتیجه‌ دلخواه و انتقام بازی رفت که با برتری ۴ گله تی‌تی‌ها به پایان رسید، پا به میدان خواهند گذاشت.

۱۰ نکته از این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

۱. تراکتور با ۳۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. تثبیت جایگاه قرمزپوشان تنها با پیروزی امکان پذیر است و باخت در این دیدار ممکن است، تراکتور را تا رده پنجم پایین بیاورد.

۲‌. آلومینیوم با ۲۹ امتیاز تیم چهارم جدول است. غلبه بر تراکتور باعث تحکیم جایگاه ایرالکو می‌شود. شاگردان مجتبی حسینی در صورت باخت در این بازی ممکن است یک پله سقوط کنند.

۳‌. تراکتور در ۵ بازی اخیر لیگ‌برتری خود همواره شکست‌ناپذیر بوده است.

۴. تراکتور از ۱۰ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۲۲ امتیاز به دست آورده است.

۵. ایرالکو این فصل ۱۰ بار دور از خانه به میدان رفته که حاصل آن ۱۲ امتیاز بوده است.

۶. تراکتور هیچ‌گاه در تبریز موفق به بازگشایی دروازه آلومینیوم نشده است. 

۷. تراکتور در ۷ بازی اخیر خانگی خود در چارچوب لیگ‌برتر همواره شکست‌ناپذیر بوده است. آخرین باخت قرمزپوشان در خانه به هفته هفتم مقابل شمس‌آذر قزوین برمی‌گردد. (۳ بر ۲)

۸. محمد عباس‌زاده با ۲ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است.

۹. برد ۲ بر صفر (۳ بار) پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم‌ در تمام رقابت‌ها به حساب می‌آید.

۱۰. حسین‌ پورحمیدی، محمد آقاجان‌پور، سیدمهدی حسینی و علیرضا نقی‌زاده بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند. همچنین مجتبی حسینی سرمربی فعلی ایرالکو، سابقه فعالیت در تراکتور را داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *