دقیقی: باهوش‌تر از ذوب‌آهن بودیم/ درخواست بازگشت ۳ امتیازمان را داده‌ایم

دقیقی: باهوش‌تر از ذوب‌آهن بودیم/ درخواست بازگشت ۳ امتیازمان را داده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: به نظر من بازی فوق‌العاده تاکتیکی از سوی هر دو تیم ارائه شد. ما مقداری باهوش‌تر بازی کردیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم.

به گزارش سادس، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن در فولادشهر اظهار کرد: ذوب‌آهن پذیرایی بسیار خوبی از ما داشت که نشان می‌دهد یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و دوست دارد بازی در شرایط جوانمردانه برگزار شود. بازی جان‌دار و باکیفیتی را شاهد بودیم که موقعیت‌های متعددی داشت. فقط جای تماشاگران خالی بود.

وی افزود: به نظر من بازی فوق‌العاده تاکتیکی از سوی هر دو تیم ارائه شد. ما مقداری باهوش‌تر بازی کردیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. در حالی که ذوب‌آهن می‌توانست به گل تساوی برسد نیز روی حملات سریعمان به گل دوم رسیدیم.

سرمربی شمس‌آذر با بیان اینکه یکی از بهترین روزهای زندگی‌اش را سپری می‌کند، گفت: یکدل بودیم که سال نو را با قدرت آغاز کنیم و شاید امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من باشد. به بازیکنانم می‌گویم که شایسته‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هستند و جایگاهشان خیلی بالاتر از این‌هاست. فصل را با منفی شش امتیاز آغاز کردیم، رضایت یک تیم را گرفتیم و لیگ برای ما با منفی سه امتیاز شروع شد. جبران این امتیازات خیلی سخت است.

او ادامه داد: با احترام به مدیران فدراسیون فوتبال، امسال برخی تیم‌ها از قوانین تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی رعایت نشد. امتیازات این تیم‌ها برگشت و آنها در حالت برابر با هم قرار گرفتند. ما در حق هیچ تیمی اجحاف نکردیم و اگر کوتاهی بوده، تخلف آشکار یا واضحی رخ نداده است.

دقیقی تاکید کرد: بازیکنی که در بازی‌های ما موثر نبوده، باعث شده لیگ را با منفی سه امتیاز آغاز کنیم. اجازه بدهیم جدول در حالت برابر باشد. درخواست بازگشت سه امتیاز خودمان را به کمیته‌های انضباطی و استیناف ارائه کرده‌ایم و امیدوارم نگاهی ویژه همراه با رأفت اسلامی نسبت به این مسئله داشته باشند تا به جدول برگردیم.

سرمربی شمس آذر قزوین با بیان اینکه به عملکرد فنی تیمش ایمان داشت، تصریح کرد: می‌دانستم می‌توانیم مانند سال گذشته بهترین باشیم. سعید کریمی که در ذوب‌آهن بازی می‌کند، بازیکن ما بود، رقم قرارداد بالایی داشت و به او اجازه خروج دادیم. مصطفی احمدی، عرفان قهرمانی، رحمان جعفری و علی اصغر اعرابی هم در تیم ما بودند که جدا شدند. می‌خواهیم جایگزین اسم‌داری برای آنها پیدا کنیم، ولی بازیکنانی جوان جایگزین شده و به آن‌ها اعتماد کردیم. زمان لازم است که بتوانیم مباحث تاکتیکی را دیکته کنیم.

دقیقی معتقد است: تیمم می‌توانست جایگاه ویژه‌تر و بهتری در جدول داشته باشد. نه مغرور می‌شویم و نه فکر می‌کنیم که خبری است. کار ما تازه شروع شده، چون با هم عهد کردیم ۱۴۰۳ یکی از بهترین سال‌های فوتبالی برای همه ما باشد.

او همچنین اضافه کرد: به اعتقاد من اولین رمز موفقیت، تلاش و ممارست است. شما نمی‌توانید در کاری موفق باشید، مگر اینکه تلاش کرده و ایرادات را رفع کنید. خدا هم با افراد پرتلاش است و شانس را به آدم‌های پرتلاش می‌دهد. اگر موفق بودیم و هیچ وقت هم مغرور نشویم و نخواهیم شد، دلیلش این بوده که هدف‌گذاری داشته و برای آنها تلاش کرده‌ایم.

سرمربی شمس‌آذر در پایان در خصوص تیم‌های ملی پایه نیز یادآور شد: حسین عبدی در نوجوانان کارنامه موفقی داشته و باتجربه و علم و دانش است. ان‌شاءالله در رده جوانان هم بتواند آن اتفاقات و مباحث تاکتیکی و کیفیتش ادامه‌دار باشد. امیدوارم یک مربی خوب نیز برای تیم امید انتخاب شود و در نهایت هم تیم ملی بزرگسالان بتواند خوب و باکیفیت در ادامه مسیر قدم بردارد. بحث جوانگرایی هم داشته که قابل احترام است. تیم ایران خوب بازی می‌کند و خلق موقعیت زیادی دارد. ان‌شاءالله پله پله فوتبال ما در رده‌های مختلف و باشگاه ها به سمت برود که مردم لذت ببرند.

انتهای پیام

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *