بازی ملاثانی و گچساران کاملا فوتبالی بود/ خوزستان ضد فوتبال است!

بازی ملاثانی و گچساران کاملا فوتبالی بود/ خوزستان ضد فوتبال است!

سادس/خوزستان سرپرست تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی با اشاره به مشکلات مالی این تیم در آستانه دیدار با سپاهان در جام حذفی، گفت: در خوزستان عنوان مهد فوتبال دیگر معنا دارد و گویا در این استان ضد فوتبال هستند و این موضوع را کاملا حس می‌کنم.

سلامات در گفت و گو با سادس، درباره تساوی یک بر یک استقلال آبی‌پوش در بازی معوقه با نفت و گاز گچساران و این‌که گفته می‌شود این بازی با برخی حواشی مواجه بود، اظهارکرد: این بازی بدون هیچ گونه درگیری، خشونت و حاشیه برگزار شد و دو تیم واقعا فوتبال به نمایش گذاشتند و شاهد یک بازی جاندار و فوتبالی بودیم.

وی با قدردانی از میزبانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، ادامه داد: در جریان بازی دو بازیکن تیم ما مصدوم شدند که بر اثر اتفاقات بازی بود. دو تیم بازی تماشاگرپسندی ارائه دادند و مطمئنا تماشاگران نیز لذت بردند. نیمکت دو تیم هم اصلا کاری به هم نداشتند و بازی بدون حاشیه بود. در مجموع این بازی در شرایطی کاملا فوتبالی و آرام برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی در ادامه نیز با اشاره به مشکلات مالی این تیم، عنوان کرد: تیم ما وضعیت خوبی ندارد و باتوجه به این که تیم شخصی است انتظار داریم که در هزینه ها به باشگاه کمک شود. هشت هفته بازی خارج از خانه داشتیم و هزینه های زیادی را متحمل شدیم. استقلال ملاثانی ویترین بازیکن سازی و احیای بازیکنان خوزستانی بوده اما هیچ وقت دیده نشده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم استان خوزستان فوتبال را دوست ندارد و نمی‌خواهد. در استان‌های دیگر وقتی تیم‌شان بازی دارد، همه برای کمک به آن بسیج می‌شوند ولی در خوزستان عنوان مهد فوتبال دیگر معنا دارد و گویا در این استان ضد فوتبال هستند و این موضوع را کاملا حس می‌کنم.

سلامات گفت: استقلال ملاثانی تنها نماینده خوزستان در جام حذفی است که باید کمتر از دو هفته دیگر به مصاف سپاهان برود، آن هم در حالی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم و هیچ کسی به داد ما نمی رسد. استقلال ملاثانی در این سال ها به نوعی برای فوتبال خوزستان آبروداری کرده ولی خیلی مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *