ناکامی فرنگی‌کاران روس در باکو/ ۲ سهمیه المپیک در ۶ وزن

ناکامی فرنگی‌کاران روس در باکو/ ۲ سهمیه المپیک در ۶ وزن

از میان ۶ فرنگی کار روسیه در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا، تنها ۲ فرنگی کار روس موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شدند.

به گزارش سادس، با توجه به ناکامی روس ها در کسب حتی یک سهمیه المپیک در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، روسیه ۶ فرنگی کار خود را برای کسب ۶ سهمیه المپیک به رقابت های کسب سهمیه قاره اروپا در باکو پایتخت آذربایجان اعزام کرد اما اینبار نیز سهم روس ها تنها ۲ سهمیه از ۶ سهمیه ممکن بود.

میلاد علیرزایف در ۸۷ و سرگئی سمنوف در وزن ۱۳۰ کیلوگرم تنها کشتی گیران روسیه در این رقابت ها بودند که با رسیدن به فینال، موفق به کسب سهمیه المپیک برای روسیه شدند اما ۴ فرنگی کار دیگر روسیه با شکست مقابل رقبایشان از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماندند.

در ۶۰ کیلوگرم انور ادواردوویچ دارنده مدال برنز اروپا ۲۰۲۴، در ۶۷ کیلوگرم روسلان بیچورین دارنده مدال نقره اروپا ۲۰۲۴، در وزن ۷۷ کیلوگرم آدلت تیولیبایف دارنده مدال برنز اروپا ۲۰۲۴ و در وزن ۹۷ کیلوگرم ماگومد مرتضی علیف با شکست مقابل رقبایشان از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماندند.

به این ترتیب روس ها برای کسب ۴ سهمیه باقیمانده خود برای المپیک پاریس در آخرین فرصت برای کسب سهمیه اردیبهشت ماه باید در رقابت های جهانی کسب سهمیه المپیک در ترکیه به میدان بروند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *