شب زنده‌داری بیش از نیم میلیون کاربر در شبکه شاد

رکورد تماشای پخش زنده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) با پخش زنده مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی و تماشای بیش از ۵۳۰ هزار کاربر شکسته شد.

به گزارش سادس، شبکه شاد، مراسم سومین شب احیاء را با سه ویژه‌برنامه از کانال «پخش زنده» پوشش داد که بیش از ۶۲۷ هزار کاربر، بیینده این مراسم معنوی بودند. ویژه برنامه شب بیست و سوم ماه مبارک  از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد و بیش از ۵۳۰ هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه بودند که این تعداد رکورد جدیدی را در تماشای پخش زنده‌های شاد ثبت کرد.

رکورد قبلی به مراسم شب نوزدهم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی سال گذشته اختصاص داشت که بیش از ۴۹۷ هزار کاربر، بیننده آن مراسم بودند.

همچنین دو برنامه دیگر از سومین شب لیالی قدر از هیئت ثارالله زنجان و هیئت ثارالله رشت به صورت زنده پخش شد که بیش از ۹۷ هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه‌ها بودند.

همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) شبکه‌ شاد، مراسم شب‌های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد همچون سال گذشته به صورت زنده در اختیار کاربران قرار داد که بیش از ۲۵۱ هزار کاربر مراسم شب اول، ۴۶۳ هزار شب دوم و ۶۲۷ هزار شب سوم را تماشا و سوگواری کردند. در مجموع بیش از یک میلیون و سیصد هزار کاربر بیننده و شب زنده‌دار مراسم لیالی قدر از شبکه شاد بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *