پیام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به مناسبت روز جهانی قدس

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز وحدت آزادگان جهان علیه غده تروریستی صهیونیستی است.

به گزارش سادس، اسکندر مومنی در این پیام آورده است: روز قدس، روز وحدت آزادگان جهان علیه غده تروریستی صهیونیستی است. روزی که با ابتکار بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی، تبلور آزادی، عدالت، مقاومت و وحدت بوده است.

به ویژه اینکه امسال درحالی به استقبال این یوم الله می‌رویم که رژیم کودک کش با ارتکاب جنایات وحشیانه و غیر انسانی اش، امروز در اوج محاصره افکار عمومی جهانیان است.

در ادامه این پیام آمده است: حادثه تروریستی شب گذشته در چابهار و راسک، در پی حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و یارانش سند گواه دیگری از عمق خباثت اسرائیل و گروهک‌های دست ساخته صهیونیسم بین الملل بوده، که بار دیگر نشان دادند عمق دشمنی و کینه شان از مردم ایران اسلامی است.ملت ایران که حامی مظلومان دنیا و بر انتقام از اسرائیل متفق و متحد هستند.

ان شاءالله همانطور که رهبر انقلاب بر خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی در روز قدس امسال تاکید داشتند، فردا جمعه ۱۷ فروردین، لرزه بر اندام رژیم خون‌خوار صهیونیستی خواهد افتاد و به کوتاهی عمر نکبت بار این غده سرطانی کمک خواهد کرد؛ ان شاءالله.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد شهدای امنیت و تسلیت به همه هموطنانمان و به ویژه اهالی راسک و خانواده‌های داغدیده، از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت می‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *