سیتی با او نمی‌بازد/ فودن به رونالدو رسید

سیتی با او نمی‌بازد/ فودن به رونالدو رسید

منچسترسیتی با رودری در ترکیب اصلی، تیمی شکست‌ناپذیر است.

به گزارش سادس، منچسترسیتی در دیداری حساس برابر استون‌ویلا در هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس با نتیجه قاطع چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. گل اول سیتی را در این بازی رودری، هافبک اسپانیایی این تیم، به ثمر رساند. او یکی از آماده‌ترین و بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال جهان است و نمایش شگفت‌انگیزی در ترکیب سیتی داشته است.

این هافبک اسپانیایی یک رکورد را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند. در ۶۵ بازی که رودری در ترکیب اصلی سیتی به میدان رفته این تیم متحمل شکستی نشده است که طولانی‌ترین دوره بدون شکست برای یک بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس است. رودری نشان داده هر گاه در ترکیب اصلی سیتی به میدان رفته سیتیزن‌ها با شکست بیگانه بوده‌اند.

او محبوبیت بسیار بالایی در بین هواداران منچسترسیتی دارد چرا که تک گل قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند تا سیتی برای نخستین بار در تاریخ قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست  آورد.

برابری فودن با رکورد رونالدو و دو اسطوره چلسی

ستاره منچسترسیتی با هت‌تریک در دیدار با استون‌ویلا به رکورد کریستیانو رونالدو و دو اسطوره چلسی رسید.

شبکه اسکواکا اعلام کرد که فودن شمار هت‌تریک‌هایش را در لیگ برتر انگلیس به عدد سه رساند تا با رکورد کریستیانو رونالدو، فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا برابری کند. رکورددار تعداد هت‌تریک در تاریخ لیگ برتر انگلیس رابی فاولر و مایکل اوون، دو ستاره سابق لیورپول، با هفت بار هت‌تریک‌اند. هری کین با شش و ارلینگ هالند هم با پنج هت‌تریک در رده‌های بعدی جای دارند.

با توجه به اینکه فیل فودن تنها ۲۳ سال سن دارد به نظر می‌رسد که به‌راحتی می‌تواند به رکورد فاولر برسد. این بازیکن جوان در فصل جاری ۱۴ گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رسانده و بعد از هالند بهترین گلزن تیمش است. او ۱۰ پاس گل هم داده تا بهترین فصل فوتبالی‌اش را تجربه کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *