تست دوپینگ، هر مکان و هر زمان!

تست دوپینگ، هر مکان و هر زمان!

تمامی ورزشکارانی که در مرحله کسب سهمیه یا اردوی آمادگی پارالمپیک پاریس هستند و حتی ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند باید آمادگی لازم برای اخذ نمونه دوپینگ را در هر زمان و مکانی از سوی ایران نادو، ‌داشته باشند.

به گزارش سادس، ورزشکاران حاضر در رقابت‌های پارالمپیک پاریس تا لحظه اعزام زیر چتر نظارتی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خواهند بود.

تمامی ورزشکارانی که در مرحله کسب سهمیه یا اردوی آمادگی پارالمپیک هستند و حتی ورزشکارانی که سهمیه پارالمپیک را اخذ کرده‌اند تا زمان حضور در رقابت‌های المپیک پاریس، زیر نظر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خواهند بود و باید آمادگی انجام نمونه‌گیری دوپینگ را در هر زمان و مکانی داشته باشند.

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) با اعلام این خبر به سادس، گفت: لازم است سرپرستان، مربیان و تمامی افراد پشتیبان ورزشکار پارالمپیکی ضمن آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با دوپینگ، همکاری لازم را با ایران نادو انجام دهند.

شارکی ادامه داد: در همین راستا، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران آمادگی دارد در صورت درخواست هر رشته ورزشی دوره آموزشی ویژه قوانین و مقررات مبارزه با دوپینگ را برای آنان برگزار کند.

به گزارش سادس، از ۲۳ نمونه دوپینگ مثبت سال ۱۴۰۲ ورزش ایران که توسط ایران نادو اخذ شد، چهار ورزشکار در رشته‌های پارا فعالیت داشتند که مربوط به رشته‌های پاراجودو، پاراکانو و پارادوومیدانی (۲ مورد) بود.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *