کشف انبار لباس‌های زنانه غیرمجاز در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار ثوب البسه غیرمجاز و قاچاق در محدوده بازار تهران خبرداد.

به گزارش سادس، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری البسه خارجی در انباری در خیابان مولوی تخلیه و دپو شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرستان‌ها به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و به بازار ارسال شده بود، گفت: ماموران این پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی مجوز عملیات را دریافت کردند و با حضور در محل، انبار موصوف را مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاهای داخل آن در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

افشاری ادامه داد:‌ ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع شلوار زنانه خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اضافه کرد: کالاها شامل انواع پوشاک شامل ۱۳ هزار و ۶۰۸ ثوب انواع شلوار زنانه محصول کشور چین بود. در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته وی کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *