اسبقیان: برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس نگرانی وجود ندارد

اسبقیان: برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس نگرانی وجود ندارد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که کار خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خوبی پیش می‌رود و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

شروین اسبقیان در گفت‌وگو با سادس در خصوص موضوع خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: جلسات متعددی در این خصوص در وزارت ورزش با حضور وزیر ورزش پیگیری می‌شود. موضوع مجوز حرفه‌ای و موضوعات دیگر پیگیری می‌شود و کار به خوبی پیش می‌رود و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص حضور اینچه‌درگاهی به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک و حضورش به عنوان کاندیدای انتخابات گفت: او فعلا مسئول فدراسیون است و انتخابات هم در موعد مقرر در اردیبهشت برگزار خواهد شد.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که آیا اینچه درگاهی نباید استعفا کند؟گفت: نه! اساسنامه‌ها متفاوت است و او هست. انتخابات را در تاریخ مشخص شده و با حضور اینچه درگاهی به عنوان کاندیدا و رییس برگزار می‌کنیم.

او در خصوص بلاتکلیفی سایر فدراسیون‌ها نیز گفت: انتخابات کمیسیون‌ها در حال برگزاری است. ۱۸ فدراسیون بلاتکلیف بودند که انتخابات ۸ فدراسیون را انجام دادیم و ۱۰ فدراسیون مانده که تاریخ آنها را اعلام خواهیم کرد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در خصوص مراسم تشییع شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی گفت: خدا را شکر می‌کنیم و سپاسگزار هستیم که در مراسم این شهید حضور داشتیم. این نوید و بشارت را می‌دهد که جامعه ورزش ما عهد و پیمانی که با امام شهدا بسته‌اند وفادار به آرمان‌های شهدا و امام عزیزمان هستند. پریشب هم یک حادثه تلخ را شاهد بودیم. شهیدان سردار زاهدی و رحیمی که از مستشاران جمهوری اسلامی ایران در کنسولگری ایران در سوریه بودند مورد حمله وحشیانه حمله تروریستی قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به آرزوی خود که شهادت است رسیدند. این حمله تروریستی و وحشیانه که به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون‌آشام صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *