زوج طلایی عطایی و مهره‌های کلیدی تندروان در فینال والیبال

زوج طلایی عطایی و مهره‌های کلیدی تندروان در فینال والیبال

فینال لیگ برتر والیبال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود و سرمربیان تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد ترکیب‌هایی را به کار می‌گیرند تا جام قهرمانی را از آن خود کنند.

به گزارش سادس، سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان که از یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ با حضور ۱۴ تیم آغاز شده بود، بعد از برگزاری ۲۰۱ مسابقه به دیدارهای فینال رسیده است. تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرده‌اند.

دو تیم برای رسیدن به این مرحله‌ مهره‌ها و ترکیب‌هایی را به کار گرفته‌اند که به موفقیت برسند؛ بهروز عطایی، سرمربی فولاد در اکثر مسابقات امسال در پست دریافت‌کننده از ترکیب طلایی شهروز همایونفرمنش و پوریا حسین‌خانزاده استفاده کرد و توانست تیمش را تا فینال مسابقات برساند. این ترکیب بارها در مسابقات ملی هم برای تیم ایران به میدان رفته بود و حالا هر دو بازیکن این شانس را دارند که در ترکیب تیم رویایی لیگ حضور پیدا کنند.

شهروز همایونفرمنش، دریافت کننده ۳۵ ساله باشگاه فولاد سیرجان که در چهار فصل گذشته یکی از بهترین‌های لیگ بوده است و فصل گذشته نیز بهترین دریافت کننده لیگ لقب گرفت و به تیم ملی والیبال ایران نیز رسید، در این فصل نیز این شانس را دارد که دوباره این جایزه را کسب کند.

یکی از نکات جالب این است که همایونفرمنش در فینال باید برابر شهداب یزد تیم سابق خود قرار بگیرد.

در طرف مقابل، شهداب هم دو بازیکن کلیدی دارد؛ رضا رضایی و میثم صالحی. هر چند نمی‌توان از دریافت‌های خوب محمدرضا حضرت‌پور هم چشم‌پوشی کرد.

رضا رضایی بازیکن ارومیه‌ایی شهداب در دیدارهای مرحله پلی‌آف خود را سر زبان‌ها انداخت و نشان داد که می‌تواند بازیکنی تاثیرگذار باشد. او پشت خط‌زن دوم شهداب بود اما از آنجایی که رادوسلاو پاراپانوو پشت خط‌زن بلغاری شهداب نتواست انتظارات را برآورده کند، رضایی خودی نشان داد و حالا یکی از مهره‌های کلیدی شهداب در دیدار فینال است که باید دید می‌تواند از سد سید محمد موسوی عبور کند یا نه.  

میثم صالحی نیز که اوایل فصل گذشته و حتی نیم فصل اول عملکرد دلچسبی نداشت اما از نیم‌فصل دوم چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشته و حالا او به یکی از بازیکنانی تبدیل شده که تیم‌های مقابل برای مهارش کار سختی دارند و باید دفاع محکمی پیش رویش ببندند. صالحی دریافت‌کننده قدرتی شهداب در بازی‌های پلی‌آف هم نشان داد که آمادگی خوبی دارد و می‌تواند در فینال برای تیم خود مهره تاثیرگذاری باشد.  

دیدارهای فینال لیگ برتر مردان ساعت ۱۹ روزهای ۱۶ و ۱۸ فروردین برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، فینالیست‌ها ساعت ۱۹ روز ۲۰ فروردین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *