بهترین جایگزین برای «مانو»

بهترین جایگزین برای «مانو»

مسئولان باشگاه بایرن‌مونیخ، الکساندر نوبل را به عنوان جایگزین مانوئل در نظر گرفته‌ و قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند.

به گزارش سادس، مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ و باشگاه بایرن‌مونیخ است. «مانو» هم‌اکنون ۳۸ ساله است و قراردادش با بایرن تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. گزارش‌ها حاکی از آن است که او در پایان قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند.

شبکه اسکای‌اسپورت آلمان سنگربان اصلی بایرن‌ پس از خداحافظی نویر را معرفی و اعلام کرد که مدیران باشگاه مونیخی توافق نظر دارند که الکساندر نوبل بهترین جایگزین برای نویر است. نوبل سنگربان بایرن‌مونیخ است که در حال حاضر به صورت قرضی در اشتوتگارت بازی می‌کند.

اسکای اسپورت خبر داد باشگاه بایرن‌مونیخ قصد دارد قرارداد نوبل را پنج‌ساله تمدید کند و او فصل بعد به باواریا برخواهد گشت تا آماده جانشینی نویر شود.

بایرن‌مونیخ در فصل جاری نتایج ناامیدکننده‌ای را با توماس توخل کسب کرده است. این تیم در بوندسلیگا با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۳ امتیاز اختلاف دارد و تنها امید توخل و هواداران بایرن درخشش در لیگ قهرمانان اروپاست. باواریایی‌ها در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرعه آرسنال روبه‌رو شده‌اند که در لیگ برتر روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و در کنار لیورپول و منچسترسیتی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *