رفع خلاف ۱۵۰۰مترمربع اضافه طبقات منطقه ۱۹ در نوروز/برخورد با مالکانی که به قانون تمکین نمی‌کنند

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای عملیات رفع خلاف طی ۴ مرحله در ایام تعطیلات نوروز و کاهش بیش از ۱۵۰۰ متر مربع طبقات مازاد از ساختمان‌های در حال احداث ناحیه سه این منطقه خبر داد.

حسین اخگر پور در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات کنترل ساخت و سازها در ناحیه سه شهرداری منطقه ۱۹ در دستور کار بود، گفت: به منظور استمرار اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه سه،تذکرات، اخطارهای شفاهی و کتبی به سازندگان ابلاغ و بنرهای اطلاع رسانی در این خصوص در محدوده ساخت و سازها اکران شد.

 وی در خصوص مواردی که در ایام تعطیلات مورد بازبینی و رفع خلاف شده است نیز اظهار کرد: کاهش طبقات مازاد به باز کردن سقف طبقه چهارم به مساحت ۲۳۸ متر مربع ، باز کردن لفاف و جلوگیری از اجرای سقف ۲ ملک ۲۰۰ متری، جلوگیری از آماده سازی سقف برای بتن ریزی در دو طبقه به متراژ ۸۰۰ متر مربع، جلوگیری از احداث طبقه مازاد به مساحت ۷۰ متر مربع و جمع آوری ابزار در خیابان میرزایی شمالی کوچه های میخک و گیتی انجام شد.

وی ادامه داد: در شهرک احمدیه خیابان موزاییک سازی نیز نسبت به جمع آوری ابزار و جلوگیری از احداث طبقه مازاد به مساحت ۲۰۰ متر مربع اقدام شد.

اخگر پور تأکید کرد: شهرداری با مالکان بناهایی که به قانون تمکین نمی‌کنند برخورد قاطعی دارد که در همین راستا طی ۴ عملیات در بزرگراه آیت الله سعیدی خیایان سهیل شمالی، خیابان غفوری، سد معبر مصالح ساختمانی جمع آوری، ۳ عدد کرکره در شهرک سید احمد خمینی کوچه لطفی و ۳ مورد دیوار کشی به متراژ ۳۶ متر، رفع خلاف و ابزار جمع آوری شد.

وی افزود: جمع آوری ۱۰ شاخه تیر آهن، جلوگیری از وقوع تخلف و آزاد سازی معبر در اسماعیل آباد، رفع خلاف دور چینی یک طبقه به مساحت ۱۵۰ متر مربع در خیابان بهشتی کوچه صاحب الزمان، جمع آوری ۵ کامیون مصالح و ماسه در خیابان های گلها و شقایق و رفع خلاف ۴۰ متر تجاری در نعمت آباد میدان ثارالله انجام شد.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ شهرداری تهران تأکید کرد: طی ۴ مرحله عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر مدیران شهری، ۳۰ نفر از نیروهای شهربان و یگان حفاظت به همراه دو دستگاه لودر حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *