پذیرش بیش از دو میلیون نفر-روز در طرح نوروزی اسکان فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح نوروزی اسکان موقت و دائم فرهنگیان دو میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۵۵ (نفر-روز) در مدارس، اقامتگاه‌های موقت، اردوگاه ها، پردیس‌ها و خانه معلم‌ها پذیرش شده‌اند.

به گزارش سادس، نیک فر با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز ( ۱۲ فروردین) دو میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۵۵ (نفر-روز) در مدارس، اقامتگاه‌های موقت، اردوگاه ها، پردیس‌ها و خانه معلم‌ها پذیرش شده‌اند، گفت: یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۹۵۶ «نفر – روز» در کل کشور در مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند.

وی استان فارس را با ۱۸۱ هزار و ۸۲۰ «نفر – روز» پذیرش، سکاندار پذیرش در بین استان های کشور دانست.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۴۴ هزار و ۶۷۶ خانوار یعنی حدود ۹۶۴ هزار و ۱۰۳ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: ۷۷ هزار و ۷۷۶ اتاق فعال است و ۱۳ هزار و ۶۹۱ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

نیک فر ادامه داد: بعد از استان فارس استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک‌فر پیش بینی کرد که ۴۲۰ هزار خانوار شامل میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *