واکنش علیزاده به باخت در نیمه‌نهایی والیبال: جنگیدیم اما شهداب قوی‌تر بود

واکنش علیزاده به باخت در نیمه‌نهایی والیبال: جنگیدیم اما شهداب قوی‌تر بود

سرمربی شهرداری ارومیه به شکست در نیمه نهایی والیبال اشاره و بیان کرد: شهداب واقعا خیلی خوب بازی کرد. تعارف نداریم قوی‌تر از ما هستند.

به گزارش سادس، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان شنبه شب، یازدهم فروردین به مصاف هم رفتند که شهداب یزد با پیروزی سه بر یک فینالیست شد.

عبدالرضا علیزاده پس از این شکست بیان کرد: به تیم شهداب تبریک می‌گویم. واقعا خیلی خوب بازی کرد. تعارف نداریم قوی‌تر از ما هستند. پنج بازیکن ارومیه‌ای در این تیم بازی می‌کنند و ۶ بازیکن ملی‌پوش دارد. ما هم تیمی جوان داریم، تا الان جنگنده بودیم و خیلی خوب بازی کردیم.

او ادامه داد: اگر گیم اول را می‌بردیم قطعا بازی سه بر صفر یا سه بر یک به نفع ما می‌شد. متاسفانه اواخر گیم اول را باختیم. گیم دوم را خوب شروع کردیم و بردیم. گیم سوم در امتیازات پایانی باختیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد.  

علیزاده با بیان اینکه خیلی زحمت کشیدیم تا از سیزدهمی به جمع چهار تیم صعود کردیم، تاکید کرد: در این مرحله هر تیمی با تجربه باشد بازی را برنده می‌شود.  

او به حمایت هواداران ارومیه‌ای هم اشاره کرد و گفت: به مردم خوب آذربایجان هم خسته نباشید می‌گویم که برای حمایت تیم خودشان مایه گذاشتند. دست تک تک‌شان را می‌بوسم. امیدوارم مسئولانمان بیشتر از این تیم را حمایت کنند تا سال دیگر بیشتر و بهتر از این در لیگ برتر شرکت کنیم. این هواداران عاشق والیبال هستند. دیوانه‌وار و بدون هیچ چشم‌داشتی والیبال را تشویق می‌کنند، امیدوارم روزی قهرمان والیبال ایران شویم تا شرمنده‌شان نباشیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *