اسکان ۶۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان تا دوم فروردین

سادس/اصفهان رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از اسکان بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان خبر داد و گفت: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود ۷ هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مهدی منتجب، درباره آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: با آغاز پذیرش نوروزی مسافران فرهنگی اصفهان از بیست‌وششم اسفند تا امروز دوم فروردین ۱۴۰۳، میزبان بیش از ۶۵ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم که تنها شب گذشته، بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان داده شدند.

وی افزود: اوج پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان شب گذشته در چهارراه ورزشگاه واقع در خیابان نگارستان نصف جهان بوده و بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود ۷ هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و شش ستاد در نواحی و مناطق وجود دارد که در مجموع ۴۲ ستاد در سراسر استان خواهیم داشت. در سال جاری همزمانی ماه رمضان را با عید نوروز داریم که از مسافران درخواست می‌شود منزلت و کرامت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند؛ در مدت پذیرش مسافران، طبخ غذا در مراکز رفاهی دارای آشپزخانه انجام می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌ها در این فضاها پذیرایی شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *