فوتبال خوزستان تکه پاره شده و به قهقهرا رفته است

فوتبال خوزستان تکه پاره شده و به قهقهرا رفته است

سادس/خوزستان یک کارشناس فوتبال گفت: فوتبال خوزستان تکه پاره شده است و امسال اولین بار است که می‌بینم فوتبال استان این قدر به قهقرا رفته و هیچ کسی هم پیگیر وضعیت آن نیست.

محسن بابادی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: دلم از فوتبال خوزستان خون است. از رده های پایه و مشکلات و مسایلی که به آنها ضربه می زند و افرادی که حاضر نیستند از منافع خود بگذرند تا به رشد بازیکنان کم سن و سال کمک شود. از تیم های لیگ برتری که امسال به معنای واقعی کلمه آبروریزی کردند و حیثیت فوتبال خوزستان را بر باد دادند. از عزل و نصب های بی مورد و غیرضروری در کادر فنی تیم ها و بخش مدیریتی. از ضعیف ترین نتایج تاریخ یکصد ساله فوتبال خوزستان. از اینکه هیچ ملی پوشی در تیم ملی فوتبال کشورمان نداریم. از وضعیت چمن ها و مشکلات مالی فوتبال خوزستان و کلا از همه چیز گلایه مندم.

وی ادامه داد: هیچ کدام از مسئولان استانی و نمایندگان نیز فکری به حال این مشکلات نکرده و امسال آن قدر همه درگیر انتخابات و تبلیغات بودند که مسأله اصلی و مهم مردم خوزستان یعنی فوتبال فراموش شد و در حقیقت فوتبال خوزستان تکه پاره شد. امسال اولین بار است که می بینم فوتبال استان این قدر به قهقرا رفته و هیچ کسی پیگیر نیست. تنها در چند مورد هیات فوتبال خوزستان را پیگیر وضعیت موجود خصوصا تیم های لیگ برتری دیدم که اصلا کافی نیست. پس بقیه نهادها کجا هستند و چرا کمکی نمی کنند؟

این کارشناس فوتبال بیان کرد: فوتبال استان به حال خود رها شده و همچون یک کشتی شکسته در میان آب های متلاطم اقیانوس سرگردان به هر سو در حال حرکت است که یا به کلی غرق خواهد شد و به اعماق اقیانوس خواهد رفت و یا خیلی خوشبینانه در ساحل یک جزیره ناشناخته آرام خواهد گرفت که دیگر این کشتی آن قدر شکسته و خراب است که قادر به حرکت از کنار آن ساحل نخواهد بود. چه سخت است تماشای غروب فوتبال خوزستان. چه غم انگیز است دیدن نابودی زحمات چند نسل و این همه پیشکسوت، عزیزان از دست رفته و مردم خوزستان.

وی عنوان کرد: چه وحشتناک است دورنمای فوتبال خوزستان در میان این همه مشکلات مالی، تورم، گرانی و شرایط اقلیمی خوزستان. اگر امسال قرار بود ۴ تیم به لیگ دسته یک سقوط کند، بدون تردید ۳ تیم آن فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان بودند. اما خیلی خوش شانس هستیم که تنها دو تیم سقوط می کنند و یک شانس برایمان در فصل بعد باقی می ماند. آری آقایان. به همین راحتی فوتبال خوزستان در حال انقراض است. فوتبال دیار کارون خیلی وقت است تمام شده و صدای خورد شدن استخوان هایش اکنون بیش از همیشه به گوش می رسد.

بابادی گفت: آقایان اگر نجنبید همین تنها دلخوشی مردم خوزستان هم از بین خواهد رفت. هنوز هم دیر نیست و می توان با تشکیل جلساتی در ستاد بحران استان با اقداماتی ضرب الاجل کاری کرد که این تلفات به حداقل ممکن برسد و یا تیمی به لیگ دسته یک سقوط نکند، یا نهایتا یک تیم سقوط کند. از همین الان بایست اقدام نمود.

وی بیان کرد: پس از استاندار محترم و نمایندگان محترم اهواز و آبادان تقاضامندم هرچه سریع تر فکری به حال این تیم ها کنند و بهترین زمان همین تعطیلات عید است که پس از آن شاهد تغییر عملکرد تیم های استان در لیگ برتر باشیم. هر هفته غفلت، مصادف خواهد شد با از دست رفتن ۹ امتیاز حساس و این یعنی خودکشی فوتبال خوزستان و بلندتر شدن صدای ناقوس نابودی فوتبال استان برای همیشه.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس