تشریح ۳ اقدام اصلی قرارگاه نوروزی فراجا در سال ۱۴۰۳؛ از رصد تا اقدامات مقابله‌ای تیم واکنش سریع

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ۳ اقدام اصلی قرارگاه نوروزی پلیس را تشریح کرد.

به گزارش سادس، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از قرارگاه انتظامی امام علی(ع) فراجا گفت: خدا را شاکریم که یک سال پر کار و پرحادثه را به سلامت سپری کردیم که این مهم با برنامه‌ریزی‌ها و هدایت‌های فرمانده کل انتظامی و سلسله مراتب فرماندهی، لطف خداوند و ایثار و فداکاری همکاران ما در مجموعه انتظامی در همه بخش ها انجام گرفت.

وی با بیان اینکه عملکرد مثبت مجموعه انتظامی در سال ۱۴۰۲ در تامین امنیت مردم به نوعی هر روز ما در انتظامی را نوروز کرد، افزود: این اقدامات برگ زرین دیگری بر افتخارات فراجا افزود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، تشکیل قرارگاه های تخصصی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که با علم و آگاهی و برنامه ریزی دقیق همه ساله انجام می شود، بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: ماموریت این قرارگاه رصد همه فعالیت‌های در حال انجام رده های فراجا تا پایین ترین رده که پاسگاه های مرزی، انتظامی و راهور هستند بوده و از سه منظر این فعالیت ها را رصد می‌کند.

شرفی اولین بخش اقدامات این قرارگاه را رصد نحوه ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد و افزود: بخش دوم مربوط به حوزه پیشگیری از انواع جرایم اعم از سرقت و … است که با ساماندهی مناسب هزاران دستگاه خودرو و موتورسیکلت و هزاران نفر از کارکنانی که در سراسر شهرها و روستاها برای امنیت مردم مستقر هستند، این وظیفه را بر عهده دارند.

وی بخش سوم اقدامات این قرارگاه را اقدامات مقابله‌ای با جرایم احتمالی عنوان کرد و گفت: اگر بنا به دلایلی در دو بخش قبلی خللی ایجاد شود نیروهای واکنش سریع برای مدیریت صحنه و جلوگیری از اتفاقات وارد خواهند شد  و از آسیب بیشتر جلوگیری می کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در پایان گفت: امیدواریم همه این زنجیره ها منجر به امنیت و آرامش بیشتر برای مردم شود و هموطنان عزیز نیز برای ما و همکاران ما در این روزها و لحظاتی که بهار در بهار است دعای خیر کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *