ساخت امنیت بدون مردم محقق نمی‌شود/ پلیس در سختی‌ها قوی‌تر می‌شود

سخنگو و معاون اجتماعی فراجا تاکید کرد که پلیس به وظیفه غایی خود که همانا تأمین آرامش و امنیت همه شهروندان فارغ از هر اندیشه و مقالی است، اعتقاد راسخ دارد و در این راه ایستادگی می‌کند، حتی اگر هزینه‌اش تنها ایستادن باشد.

به گزارش سادس، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی به مناسبت نوروز که در اختیار سادس قرار داده، نوشت:‌ «آن هنگام که تامین امنیت خانه و خانواده بزرگتری به نام ایران را برکاشانه و خانواده کوچک خود مرجح می‌دانی و شهید می‌دهی در شب قبل از سال نو، بی شک هیچکس نمی تواند این پلیس را از مردمش جدا بداند که البته در این راه دلگرم و پشتگرم به حمایت و همکاری مردمان عزیز و قانونمدارمان هستیم.

 هم قدم می‌شویم با بهاری زیبا و دل انگیز که چترِ طراوتش را بر سر همگان میگستراند و چنان چه باید بدانیم چترِ سبزِ امنیتِ این روزهایمان را مدیون مامور فراجا، همان ناجی روزهای سخت هستیم؛ همکارانی سخت کوش، روزآمد و هوشمند. پلیس همواره در سختی‌ها قوی‌تر می‌شود، با اشتباهاتش عاقل‌تر و در پس تجربه‌هایِ تلخ، نتایج شیرین و گرانبهایی حاصل می‌شود؛ ما به وظیفه غایی خود که همانا تأمین آرامش و امنیت همه شهروندان فارغ از هر اندیشه و مقالی است، اعتقاد راسخ داریم و در این راه ایستادگی می‌کنیم حتی اگر هزینه‌اش تنها ایستادن باشد.

فراجا مطابق منشور پلیسِ ترازِ انقلاب ِ اسلامی در  اجرای قانون با ناهنجاری‌هایی اجتماعی که منجر به واکنش‌هایی در سطح جامعه شود، عمل خواهد کرد؛ و هم هِنگام با اقتداری توام با رافت. پلیس شغلش را در مکتبِ تولیدِ امنیت و آرامش می‌آموزد و همه چیز برایش در همین قاب معنا می‌شود. ماموری که طوفان ماموریت‌ها  را در آغوش می‌گیرد تا امنیت بماند، بی‌شک در تاریخ دفاع از کیان وطن ماندگار می‌شود.

همین جا مراتب تقدیرم را از عموم جامعه داشته باشم که به فرزندان خود در سازمانِ عظیمِ انتظامیِ کشور اعتماد کرده و اجازه دادند تا پلیس کار حرفه‌ای  و تخصصی خود را در موضوعات مختلف طیِ سالِ گذشته پیش ببرد؛ البته مردم  با اصالت ما می‌دانند ساخت امنیت بدون آنها محقق نشده و تضمین آرامش و امنیت اجتماعی و عمومیشان در گرو همکاری با خادمانِ خودشان در فراجاست. فراجا امنیت آخرین روزها و ساعات سال را به انتظام بخشیِ ابتدای سال پیوند می‌زند تا اوقاتی توام با آرامش و آسایش قرین لحظه‌های ِ شهروندانِ نجیبُ عزیز این سرزمین باشد.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *