بازداشت مردی که به صاحبکارش خیانت کرد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی یکی دیگر اقدام به سرقت از مغازه محل کارش کرده بود، خبر داد.

به گزارش سادس، سردار  علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چند روز پیش خبری مبنی بر وقوع  سرقت از مغازه‌ای در یکی  پاساژهای بازار مولوی در تهران به پلیس آگاهی ارجاع شده و رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، دو سارق جوان هنگامی که پاساژ خلوت بوده وارد مغازه شد و دو میلیارد و 170  میلیون ریال  پول نقد را از گاوصندوق به سرقت برده‌ و متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: در گام بعدی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم هدف بازبینی قرار گرفت که شاکی با توجه به اینکه سارقان چهره خود را پوشانده بودند قادر به شناسایی آنها نبود. همزمان کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود اقدام به ردزنی مبلغ مذکور کردند که در جریان اقدامات اطلاعاتی مشخص شد در همان روز فردی به یکی از صرافی‌های جنوب تهران  رفته و قصد داشته تا مبلغ دو میلیارد و 170 میلیون ریال را به حسابی در کشور افغانستان واریز کند. همین موضوع شک تیم پلیسی را برانگیخت.

ولیپور گودرزی ادامه داد:‌کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بلافاصله هویت دو مرد جوان را شناسایی کرده و متوجه شدند، فردی که به صرافی رفته، شاگرد قدیمی مغازه‌ای است که از آن سرقت شده است. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و ماموران در عملیاتی هر دو متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت پول نقد از گاوصندوق اعتراف کردند و مدعی شدند که می‌دانستند چه زمانی پاساژ خلوت و در گاوصندوق مغازه باز است. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *