خداحافظی هوملس از فوتبال در پایان فصل؟

خداحافظی هوملس از فوتبال در پایان فصل؟

مدافع بوروسیا دورتموند به احتمال زیاد در تابستان از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش سادس، مدافع میانی دورتموند به جای تمدید قرارداد، احتمال دارد پس از این فصل به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد. این بازیکن ۳۵ ساله که برای دیدارهای دوستانه برابر فرانسه و هلند به اردوی آلمان دعوت نشده است، تمایل دارد در پایان فصل فوتبال را کنار بگذارد.

این مدافع شش بار تاکنون قهرمان بوندسلیگای آلمان شده است (دو بار با دورتموند و چهار بار با بایرن مونیخ) و  در سال ۲۰۱۴ با قهرمانی در جام جهانی بزرگترین موفقیت حرفه‌ای خود را جشن گرفت.

به گزارش بیلد، هوملس مدافع باتجربه (۴۹۷ بازی برای دورتموند و ۱۱۸ بازی برای بایرن) می‌خواهد در زمان مناسبی از فوتبال خداحافظی کند و به همین خاطر به نزدیکانش اعلام کرده است در پایان فصل کفش‌هایش را خواهد آویخت. 

نیکلاس سوله و نیکو اشلوتربک دو گزینه دورتموند برای جانشینی این بازیکن هستند و زنبورها می‌توانند از این دو بازیکن استفاده بیشتری در فصل بعد کنند. 

بوروسیا دورتموند باید در دیدار بعدی ۱۱ فروردین در کلاسیکر به مصاف بایرن‌مونیخ برود و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد و باید در یک چهارم نهایی به مصاف اتلتیکومادرید برود.

بوروسیا دورتموند در دیدار قبلی با پیروزی‌ای که برابر فرانکفورت به دست آورد در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت و شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *