بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار پایتخت به اتهام قدرت‌نمایی با سلاح گرم و ایجاد بی‌نظمی در محدوده خیابان پیروزی خبرداد.

به گزارش سادس، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال کسب خبری مبنی بر تهدید و قدرت نمایی فردی با استفاده از سلاح جنگی در محدوده خیابان پیروزی تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و با حضور ماموران در محل مشخص شد که متهم پس از ارتکاب جرم از محل متواری شده است.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری این فرد، گفت: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که متهم جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه است که با استفاده از سلاح جنگی و قدرت نمایی با آن، موجب رعب و وحشت شهروندان شده و پس از ارتکاب جرم نیز از محل گریخته است.

راستی گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، ماموران با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه این را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین ماموران در جریان بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح سرد از نوع نیمچه را نیز کشف و ضبط کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با بیان اینکه کشف سلاح جنگی در دستورکار ماموران قرار دارد، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت با هدف قدرت‌نمایی اعتراف کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *