تن‌هاخ: وقتی لیورپول را شکست می دهید می توانید هر حریفی را شکست دهید

تن‌هاخ: وقتی لیورپول را شکست می دهید می توانید هر حریفی را شکست دهید

سرمربی یونایتد می گوید تیمش قادر به شکست هر تیمی است و این موضوع را برابر لیورپول نشان داد.

به گزارش سادس، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد در خانه به دیدار لیورپول رفت و ۴ بر ۳ به برتری رسید. آماد دیالو، بازیکن تعویضی، در دقیقه ۱۲۰ گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا یونایتد را به پیروزی برساند.

تیم تن هاخ فصل ناامیدکننده ای را پشت سر می‌گذارد اما همچنان می تواند با کسب یک جام و حضور در لیگ قهرمانان فصل را به خوبی به پایان ببرد.

ابتدا اسکات مک تامینای برای یونایتد گلزنی کرد ولی در ادامه آلکسیس مک آلیستر و محمد صلاح برای لیورپول گلزنی کردند. این پایان کار نبود و آنتونی در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند. لیورپول در وقت‌های اضافه به گل سوم رسید و هاروی الیوت گلزنی کرد و دوباره مارکوس رشفورد بازی را به تساوی کشاند.  در نهایت آماد دیالو در ثانیه‌های پایانی بازی تیر خلاص را زد و یونایتد با گل او توانست لیورپول را از جام حذفی کنار بزند.

به گزارش ساکرنت، اریک تن هاخ هلندی پس از پیروزی برابر لیورپول گفت: این می تواند لحظه برتر ما در این فصل باشد. تیمم انرژی انجام کارهای شگفت انگیز را دارد. وقتی لیورپول را شکست می دهید می توانید هر حریفی را شکست دهید. ۳۵ دقیقه اول بسیار لذت بخش بود ولی وقتی عقب افتادیم توانستیم به بازی برگردیم و شخصیت‌مان را نشان دهیم.

دیالو ۲۱ ساله در ماه ژانویه در آستانه رفتن از یونایتد بود و در این فصل تنها ۸۸ دقیقه بازی کرده است اما تاثیر مهمی در جریان پیروزی تیمش برابر لیورپول داشت.

تن هاخ هلندی در پایان درباره این بازیکن گفت: من برای او بسیار خوشحالم. دیالو یکی از بازیکنانی است که شکست های بزرگی در زندگی تجربه کرده است. او بازگشت اما رقابت زیادی در پست او وجود دارد. دیالو امروز شایستگی‌هایش را نشان داد. ما می دانیم که او توانمندی‌های زیادی دارد. بسیار خوشحالم که او این گل را زد.

پیش از این کاونتری، منچسترسیتی و چلسی به نیمه نهایی جام حذفی راه یافته بودند و یونایتد باید در نیمه نهایی به مصاف کاونتری برود که این دیدار در ومبلی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *