دقیقی: گل دوم تراکتور به شمس آذر درس بزرگی به ما داد

دقیقی: گل دوم تراکتور به شمس آذر درس بزرگی به ما داد

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: صحنه گل دوم تراکتور به شمس آذر برای ما یک درس بزرگ بود و آن اینکه هرچه پر تلاش‌تر باشی موفقیت به تو نزدیک‌تر است و در سطح بالای لیگ برتر یک لحظه غفلت آسیب جبران‌ناپذیر دارد.

سعید دقیقی یکشنبه شب ۲۷ اسفند در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و تراکتور که در قزوین با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از اینکه درباره مباحث فنی صحبت کنم باید از مردم شریف و عزیز قزوین تشکر کنم و همانطور که در فضای مجازی و مصاحبه‌ها هم گفتم هواداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما هستند.

وی ادامه داد: بازی سختی بود، تیم تراکتور با بازیکنان با کیفیت و روحیه خوب توانست بازی بسیار خوبی به نمایش بگذارد و با این پیروزی خودش را به تیم‌های صدر جدول نزدیک کند.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: ما چند بازی پشت سر هم داشتیم و این بازی برای ما سنگین بود، در ابتدا تراکتور بسیار خوب بازی را شروع کرد و توانست به موقعیت گل دست پیدا کند اما پس از گل با تغییری که در چینش بازیکنان داشتیم روند بازی را تغییر دادیم و توانستیم کاری کنیم که در نیمه دوم بازیکنان آنان بارها خودشان را برای وقت‌کشی روی زمین بیندازند.

وی ادامه داد: با همه این کمبود بازیکن‌ها، فشردگی بازی‌ها، مشکلات اقتصادی و کسر امتیاز معتقدم تیم من باید بهتر بازی کند، در هر حال به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم، در همه لحظات بازی دوندگی داشتند و صحنه گل دوم آن‌ها برای ما یک درس بزرگ بود و آن اینکه هرچه پر تلاش‌تر باشی موفقیت به تو نزدیک‌تر است و در سطح بالای لیگ برتر یک لحظه غفلت آسیب جبران‌ناپذیر دارد.

سرمربی شمس آذر بیان کرد: در شرایطی مجبور بودیم بازیکنان خود را بفروشیم تا شرایط مالی باشگاه بهتر شود و به طور قطع نیاز به جذب بازیکن‌های جدید داریم تا تیم ساختار خودش را حفظ کند اما با شرایط موجود نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فضای لیگ برتر ایران بسیار سنگین است و مربیانی که به لیگ ما می‌آیند دست روی بازیکنان تأثیرگذار می گذارند زیرا در بعضی از تیم‌ها امکان پرورش استعداد وجود ندارد.

دقیقی در پایان اظهار کرد: خدا را شکر که خطر سقوط تیم ما را تهدید نمی‌کند. تا ۶ فروردین تمرینات تعطیل خواهد بود و بازیکنان به استراحت و ریکاوری می‌پردازند و بعد از آن تمرینات را شروع می‌کنیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *