آرفی: مربیان در ۹۰ دقیقه احترام هم را نگه دارند

آرفی: مربیان در ۹۰ دقیقه احترام هم را نگه دارند

مربی تیم هوادار گفت: اینکه مربیان تیم‌ها در طول بازی به هم بد و بیراه بگویند اتفاق قشنگی نیست.

به گزارش سادس، دیدار دو تیم استقلال و هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

اشپیتیم آرفی در جمع خبرنگاران گفت: آنهایی که فوتبال بلدند، یک بازی خیلی خوب از تیم هوادار دیدند. استقلال موقعیت خاصی در این بازی نداشت. بازیکنان ما هم به نوع فوتبال و خواسته‌ای که مسعود شجاعی از آنها دارد، روز به روز نزدیک می‌شوند. از لحاظ فوتبالی از تیم راضی هستیم اما از نظر امتیازی نه. البته هنوز می‌توانیم این اختلاف امتیاز را جبران کنیم. 

آرفی در مورد اتفاقی که بین طهماسبی مربی هوادار و هاشمی نسب رخ داد گفت: شما خودتان استاد این کار هستید و می‌دانید که هر هفته ما چنین داستان‌ها و داد و بیدادهایی را کنار خط داریم. فکر می‌کنم به مربی ما بی‌احترامی شده بود البته من در جریان کامل نیستم. امیدوارم اتفاقاتی که لب خط در فوتبال ایران رخ می‌دهد مدیریت شود. ما اگر بلند شویم و با داور حرف بزنیم اما از آن طرف به ما بی‌احترامی شود کار قشنگی نیست. البته من خودم نشنیدم و برایم تعریف کردند چه اتفاقی رخ داده است. در کل نباید به هم بی احترامی کنیم. ما مربیان قبل از مسابقه به هم دست می‌دهیم اما در طول مسابقه به هم بد و بیراه می‌گوییم و دوباره بعد از مسابقه به هم دست می‌دهیم و این قشنگ نیست و باید در طول ۹۰ دقیقه مسابقه هم احترام یکدیگر را نگه داریم. 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی گفت: رقابت نزدیک است و این برای همه جذابیت دارد امیدوارم تا آخر لیگ هم وضعیت به همین شکل باشد تا رقابت‌های جذابی را شاهد باشیم. 

او در مورد هوادار نداشتن تیم هوادار گفت: خیلی مهم است که بتوانیم هوادار جذب کنیم اما با این شرایط استادیومی که داریم کار سخت است. ما تلاش می کنیم و فوتبال قشنگ انجام می‌دهیم اما تا وقتی استادیوم درست نشود نمی‌توانیم هوادار جذب کنیم. وقتی استادیوم خالی می‌بینم خیلی ناراحت می‌شوم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *