برد آرام و بی‌حاشیه سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

برد آرام و بی‌حاشیه سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

در جریان دیدار پرسپولیس و پیکان، رضا عنایتی روی دو صحنه به تصمیم داور اعتراض کرد.

به گزارش سادس، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار و در حالی که بازیکنان بدن‌های خود را برای مسابقه گرم می‌کردند، عبدالکریم حسن بازیکن مسلمان قطری پرسپولیس روزه خود را باز کرد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به همراه احمد مددی مدیرعامل پیکان با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر این بازی بودند.

پیش از آغاز بازی اوسمار ویرا به سمت نیمکت پیکان رفت و با عنایتی احوالپرسی کرد. همچنین کنعانی‌زادگان با رفتن به سمت نیمکت پیکان با رضا عنایتی خوش و بش کرد.

در دقیقه ۳۸ و بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، نیکمت نشینان پیکان به تصمیم داور اعتراض کردند. دقایقی بعد از این صحنه در محوطه جریمه پرسپولیس نیز صحنه مشکوک به خطای هند توسط مدافعان پرسپولیس رخ داد که داور پنالتی اعلام نکرد. این موضوع هم با اعتراض شدید نیمکت نشینان پیکان همراه بود.

بعد از گل نخست پرسپولیس در حالی که بازیکنان پرسپولیس خوشحالی می‌کردند اوسمار ویرا، امید عالیشاه را فرا خواند و نکاتی را به او گوشزد کرد.

کنعانی زادگان بعد از به ثمر رساندن گل نخست پرسپولیس، با انجام رقص معروف خود به خوشحالی پرداخت.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه نخست، رضا عنایتی به سمت داور رفت و با او صحبت کرد.

هواداران پرسپولیس که تعداد آنها به ۱۵ هزار نفر می‌رسید در چند نوبت اوسمار ویرا را مورد تشویق خود قرار دادند و از عملکرد تیمشان ابراز رضایت داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *