چادرملو به مس رسید!

چادرملو به مس رسید!

سادس/یزد در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم چادرملو اردکان و مس سونگون مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

بیست چهارمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار از رو گذشته آغاز شد؛ و از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه ۲۷ اسفند) دو تیم چادرملو اردکان و مس سونگون در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

مسی‌ها که در حال حاضر رده دهم جدول را در اختیار قرار دارند؛ در پنج بازی اخیر خود توانستند دو برد و دو تساوی و تنها یک شکست را در کارنامه خود ثبت کنند و البته با به ثمر رساندن پنج گل در این دیدارها فراتر از بازی های گذشته عمل کنند.

مس سونگون جدا از انگیزه های سرشاری که برای پیروزی در این دیدار جهت سر و سامان دادن به جایگاهش در جدول دارد، برای جبران باخت یک بر صفر دور رفت در آن بازی پرتنش خانگی پا به چمن ورزشگاه نصیری می‌گذارد.

اما در آن سوی میدان شاگردان «سعید اخباری» در تیم چادرملو اردکان که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می‌آیند در دیدار هفته گذشته خود تقابلی حساس را مقابل شهرراز شیراز برگزار کردند؛ و پا پیروزی در این دیدار دوباره به روند نتیجه گیری و بردهایشان بازگشتند و علاوه بر آن صدر جدول را نیز از دیگر رقیب صعود خود یعنی خیبرخرم‌آباد بازپس گرفتند.

چادرملواردکان هم اکنون با ۵۱ امتیاز صدرنشین بی چون و چرای لیگ آزادگان است.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *