مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد

مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آمادگی تیمش برای دیدار با نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش سادس، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال گفت: بعد از بازی با مس رفسنجان زمان زیادی برای ریکاوری نداشتیم. البته جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم و امیدوارم از دو بازی قبل درس گرفته باشیم و بازی مقابل نساجی – که هر دو تیم، از تیم‌های خوب لیگ‌اند – یک بازی تماشاگرپسند و بی‌حاشیه و همراه با نتیجه برایمان باشد.

او درباره داوری مسابقات آلومینیوم گفت: کنار خط که هیچ‌وقت اعتراض نمی‌کنیم و از این پس در نشست‌های خبری هم چیزی درباره داوری نمی‌گویم ولی در خصوص مشکلات داوری به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم. با رییس کمیته انضباطی هم صحبت کردیم و قرار شد با مستندات شکایت کنیم. از این پس سراغ قانون می‌رویم و مطمئن‌ایم دوستان مصلح‌اند و قضیه را بررسی می‌کنند تا بیشتر از این حقی ضایع نشود.

حسینی با بیان اینکه چالش‌های داوری امسال خیلی به تیمش ضربه زد، افزود: نساجی شرایط سختی در جدول دارد و ما هم با نتایج ضعیف در چند هفته اخیر، شرایط خوبی نداریم. هر دو تیم برای کسب امتیاز وارد زمین می‌شوند و در مجموع امیدوارم یک قضاوت خوب و یک بازی بی‌حاشیه را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *