اسبقیان: وزارت ورزش روی والیبال حساب می‌کند

اسبقیان: وزارت ورزش روی والیبال حساب می‌کند

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: والیبال، فدراسیون بسیار مهمی است و روی آن حساب می‌کنیم و قطعا موفقیت‌هایش باید دوباره تکرار شود.

 به گزارش سادس، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال شنبه، ۲۶ اسفند به ریاست شروین اسبقیان برگزار و در پایان میلاد تقوی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. شروین اسبقیان در این مجمع گفت: بیش از ۴۰ سال است که در متن ورزش کشور حضور داشته‌ام و به نظرم می‌رسد امروز در مجمع والیبال جمهوری اسلامی ایران شاهد جلوه هایی از مرام و پهلوانی و احترام به قوانین را دیدیم. این مجمع منظم، مرتب و جلوه‌های واقعی از احترام به قوانین بود. قطعا مجمع در کنار مجموعه و تیم مدیریتی جدید والیبال خواهد بود.

او ادامه داد: از آقای داورزنی بابت تمام دلسوزی‌ها، مدیریت و خدماتی که طی سال‌ها برای والیبال کرده، تشکر می‌کنم. من چشم‌های اشکبارش را در مواقعی که والیبال نتیجه نگرفته و باز هم چشم‌های اشکبارش را وقتی والیبال نتیجه گرفته‌، دیده‌ام و می‌دانم این مرد شریف چقدر در خصوص والیبال تعصب داشت. همچنین نباید از آقای یزدانی خرم هم نام نبرد.

اسبقیان افزود: والیبال، فدراسیون بسیار مهمی است و رویش حساب می‌کنیم. قطعا موفقیت ها باید دوباره تکرار شود.

اسبقیان به برنامه ملی ورزش کشور اشاره و بیان کرد: ما یک سند آمایش ملی ورزش و تربیت بدنی داریم که تمام فدراسیون‌ها باید توجه داشته باشند و محور برنامه‌های استراتژیک را بر اساس آن پیش ببرند. دیگری برنامه ملی ورزش کشور است که امیدوارم فدراسیون‌ والیبال هم به آن توجه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *