عیادت وزیر ورزش و جوانان از فرامرز ظلی/ برگزاری آیین اهدای احکام روسای ۴ فدراسیون

عیادت وزیر ورزش و جوانان از فرامرز ظلی/ برگزاری آیین اهدای احکام روسای ۴ فدراسیون

کیومرث هاشمی از فرامرز ظلی دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران عیادت کرد.

به گزارش سادس، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) پس از اطلاع از بستری شدن فرامرز ظلی، با حضور در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) از دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران عیادت کرد و ضمن دریافت گزارشی از وضعیت ظلی، دستورات لازم برای رسیدگی بیشتر به این پیشکسوت ورزش ایران را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

در این دیدار ظلی از رسیدگی و دیدار وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان و رویه‌ی او قدردانی کرد.

آئین اهدای احکام و امضای عهدنامه چهار رئیس فدراسیون

همچنین صبح امروز طی آیینی در محل وزارت ورزش و جوانان احکام احمد گواری رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، جلیل کوهپایه‌زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، اصغر ناظری رییس فدراسیون چوگان و مصطفی نکولعل آزاد رییس فدراسیون ناشنوایان به همراه اعضای هیات رییسه این فدراسیون‌ها توسط کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

کیومرث ‌هاشمی در مراسم اهدای احکام جدید چهار فدراسیون، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فلسفه حضور شما در این نشست اعطای حکم مسئولیت به عنوان رییس فدراسیون است که این موضوع به این شکل در گذشته مرسوم نبوده اما به جهت اهمیت موضوع و اینکه نشان دهیم همه رشته‌ها برای ما مهم هستند تصمیم به برگزاری مراسم اهدای احکام رییس و اعضای فدراسیون گرفتیم.

وی با بیان اینکه مراسم اهدای حکم برای سایر فدراسیون نیز در آینده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: طی نشستی که با آقای خسروی وفا داشتیم مقرر شد از این به بعد پس از برگزاری مجمع و رییس فدراسیون طی مراسمی احکام اعضای فدراسیون با قرائت عهد نامه به اعضا اهدا شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اعتقاد داریم قبل از شروع کار فدراسیون‌ها نکات و موضوعات کلانی که در ورزش کشور وجود دارد باید مطرح شود و با توجه محدودیت‌ها و سختی‌هایی که وجود دارد باید با کار جهادی و انقلابی نسبت به برنامه‌ریزی و پیشبرد کار تلاش کنیم تا به اهدافی که در مجمع رییس منتخب به اعضای حاضر قول می‌دهد، برسد.

هاشمی بیان کرد: دغدغه فدراسیون‌ها مالی است و منابع محدود و این هنر مدیریتی را می‌طلبد که با همین منابع محدود بتوانیم کار را جلو ببریم.

وزیر ورزش و جوانان شفافیت در کار را مهمترین موضوع در فدراسیونها دانست و اظهار داشت: اگر مسئولان و کسانیکه دارای پست مدیریتی هستند صادقانه کار کنند مطمئنا به اهداف مدنظر دست پیدا می‌کنند و در این راستا نباید انسجام و همدلی بین اعضای فدراسیون را نادیده گرفت چراکه با همدلی می‌توان قدمهای مثبتی در جهت رشد و ارتقای رشته مدنظر برداشت.

وی با تاکید بر اینکه باید از نیروهای متعهد و متخصص در حوزه ورزش و مخصوصا در فدراسیون‌ها استفاده کرد، افزود: هدف اصلی ما خدمت‌رسانی به ورزشکاران مخصوصا در حوزه قهرمانی است و باید با همین منابع محدود بهترین خدمات ارائه دهیم.

هاشمی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری در خصوص توجه و داشتن نگاه پدرانه به قهرمان، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری یک فرمان و یک اصل برای ما مسئولان است و در همین راستا باید با تمام توان به ورزشکاران و قهرمانان رسیدگی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در مراسم اهدای احکام فدراسیون‌ها، رییس فدراسیون به همراه اعضای هیات رییسه سوگندنامه را قرائت می‌کنند تا با دریافت حکم و قرائت این عهد نامه کار خود را بصورت رسمی شروع کنند.

در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و مریم‌کاظمی پور، معاون‌ورزش بانوان حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *