رضاوند: از زمان دلار ۲۵ هزار تومانی، طلبکارم!

رضاوند: از زمان دلار ۲۵ هزار تومانی، طلبکارم!

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید از زمانی که دلار ۲۵ هزار تومان بوده از استقلال طلبکار است.

به گزارش سادس، آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در داربی ۱۰۳ تهران اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوب بود و ۲۵ دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم اما نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود چون باید صدر جدول را حفظ می‌کردیم و بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم در پایان قهرمان شویم.

او در مورد اینکه آیا هواداران از بازی لذت بردند، گفت: بازی نسبتا خوبی بود اما نیمه دوم به دلیل حساسیت بازی شرایط خوب نبود.

هافبک استقلال در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند سیلوا روی آل‌کثیر مرتکب خطا شده است، عنوان کرد: من صحنه را ندیدم اما بازی VAR داشت و اگر مشکلی وجود داشت، اعلام می‌شود.

رضاوند درباره اینکه صحبت مربیان استقلال در رابطه با بازیکن نداشتن این تیم، گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم اما نمی‌دانیم ذهنیت کادر فنی چیست و ما با شرایط بد باشگاه تلاش خود را می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم.

او در مورد بحث اسپانسر و مشکلات مالی گفت: در حال حاضر واقعا مشکلات مالی داریم. قرارداد خود من ۳۰ درصد دریافتی داشته و قراردادم را کم کرده‌ام و تاکنون ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ام. شب عید است و ۴۵ درصد هم از پارسال طلب داریم و شنیده‌ایم می‌خواهند پنج درصد بدهند واقعا ظلم است. با دلار ۲۵ تومانی طلبکار هستم و الان دلار ۶۰ هزار تومان شده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: یک سال، دو سال دیگر دلار ۱۰۰ هزار تومان می‌شود و پول ما هیچ ارزشی ندارد و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد، حداقل پول امسال ما را بدهند، ۹ ماه است بازی می کنم و ۳۵ درصد پرداخت کرده اند و خدایی کم است. باشگاه باید کمک کند این تیم صدر جدول قرار دارد و باید حمایت شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *