گوندوغان: اگر تیم باشیم، در یورو بسیار خوب خواهیم بود

گوندوغان: اگر تیم باشیم، در یورو بسیار خوب خواهیم بود

هافبک ترک‌تبار ژرمن‌ها گفت: «مهم نیست که چه کسی بازوبند را می‌بندد. مهم این است که یک تیم باشیم و اتحادمان را نشان بدهیم و اگر این کار را به‌خوبی انجام بدهیم، مطمئن‌ام در یورو بسیار خوب بازی خواهیم کرد.»

به گزارش سادس، ایلکای گوندوغان گفت با وجود بازگشت مانوئل نویر و تونی کروس به تیم ملی آلمان، همچنان کاپیتان مانشافت خواهد بود.

تونی کروس، هافبک ۳۴ساله رئال مادرید، پس از ناکامی در مسابقات یورو ۲۰۲۰ از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و حالا در آستانه یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی کشورش برگشته است. ایلکای گوندوغان، بازیکن باشگاه بارسلونا، در پرایم ویدئو گفت: در حال حاضر فکر می‌کنم هنوز من کاپیتان هستم. با این حال بازیکنان زیادی در تیم هستند که مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارند. مهم نیست که چه کسی بازوبند را می‌بندد. مهم این است که یک تیم باشیم و اتحادمان را نشان بدهیم و اگر این کار را به‌خوبی انجام بدهیم، مطمئن‌ام در یورو بسیار خوب بازی خواهیم کرد.

دتمار هامان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان، یکی از مخالفان این موضوع است و عقیده دارد گوندوغان نباید کاپیتان تیم ملی آلمان باشد.

گوندوغان سه‌شنبه‌شب با بارسلونا به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و احتمالا یکی از کسانی است که در فهرست آلمان برای دو دیدار دوستانه فروردین حضور خواهد داشت. ناگلزمان فهرست نفرات مورد نظرش را برای دو دیدار دوستانه برابر فرانسه و مقابل هلند پنجشنبه هفته جاری اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *