انتقاد سرمربی ناپولی از عملکرد داوری بعد از شکست برابر بارسلونا

انتقاد سرمربی ناپولی از عملکرد داوری بعد از شکست برابر بارسلونا

سرمربی ناپولی بعد از شکست برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت.

به گزارش سادس، ناپولی در دیدار برگشت برابر بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در نوکمپ برگزار شد با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا با توجه به تساوی ۱ بر ۱ در بازی رفت از صعود به دور بعد بازماند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، فرانچسکو کالزونا سرمربی ناپولی در نشست خبری بعد از بازی گفت: این یک نتیجه ناامیدکننده بود. ما برای پیروزی به اسپانیا آمده بودیم اما متاسفانه شکست خوردیم. آغاز بسیار بدی داشتیم و چندین بار به راحتی توپ را از دست دادیم. وقتی برابر بارسلونا به راحتی اجازه فرصت را به آنها می دهیم طبیعی است که تاوانش را بدهیم. این بازی نسبت به بازی رفت کاملا متفاوت بود.

او ادامه داد: بارسلونا تیم قدرتمندی است اما خود ما در این بازی شرایط را برای خودمان سخت کردیم چرا که بارها به راحتی توپ را از دست دادیم. وقتی به خودمان آمدیم که دو گل دریافت کرده بودیم. سرعت لازم را در میدان نداشتیم. تنها بهانه ای که دارم این است که زمان زیادی در کنار تیم نبوده ام و هنوز تفکرات خود را به صورت کامل به بازیکنان منتقل نکرده ام.

سرمربی ناپولی در ادامه به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و گفت: به نظرم بازیکن بارسلونا پای ویکتور اوسیمن را زد و داور یک پنالتی برای ما نگرفت. تصاویر نشان می دهد که آن صحنه پنالتی بود اما نمی دانم که چرا داور از VAR کمک نگرفت. آنها باید روی این صحنه وقت می گذاشتند. من نمی دانم که چرا این صحنه را بررسی نکردند چون خطا واضح بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *