کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شاهرود و میامی

سادس/سمنان حدود ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه همزمان با چهارشنبه آخر سال در شاهرود و میامی کشف شد.

سرهنگ علیرضا فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، ۲۲ اسفندماه از کشف ۴ هزار و ۴۲۵ عدد مواد محترقه غیر مجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهرود با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از نگهداری و توزیع مواد محترقه غیر مجاز توسط فردی در یک واحد صنفی مطلع شدند که بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از تلاش مستمر در راستای تأمین امنیت شهروندان محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی لازم در بازرسی از آن موفق به کشف ۴ هزار و ۴۲۵ عدد انواع مواد محترقه شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از خانواده‌ها خواست: تا نسبت به کنترل فرزندان خود در ایام پیش‌رو به خصوص در چهارشنبه آخر سال نظارت و کنترل جدی‌تری داشته باشند،

کشف ۹۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان میامی

همچنین فرمانده انتظامی میامی از کشف ۹ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عجم اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان میامی به یک دستگاه خودروی مسافربری با ۳ نفر سرنشین مظنون و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

 وی به بازرسی خودرو اشاره و افزود در داخل ساک یکی از مسافران ۹ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ عرب تصریح کرد: پرونده برای فرد متخلف تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *