واکنش دبیر فدراسیون تری اتلون به ترک یک کاندیدا از مجمع هیات خوزستان

واکنش دبیر فدراسیون تری اتلون به ترک یک کاندیدا از مجمع هیات خوزستان

سادس/خوزستان دبیر فدراسیون تری اتلون با اشاره به ترک مجمع خوزستان از سوی یکی از کاندیداها، گفت: وقتی اعضای مجمع نسبت به کاندیدایی نظر ندارند، نباید دست چند نفر از اعضای را بگیرد و مجمع را ترک کند؛ این اقدام اصلا پسندیده نیست.

محمد ارشدی در مجمع هیات تری اتلون که امروز، ۲۲ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خوزستان در سال ۹۹ رتبه ششم هیات های کشوری را داشت اما علی رغم شرایط و ورزشکاران خوب و مستعد در خوزستان، دوستان در فدراسیون کمی کم لطفی کردند و زمانی که به این فدراسیون ورود کردم، حدود ۲۵ هیات استانی با سرپرست اداره می شدند، به صورتی که بیش از یک سال و نیم نیز از دوران سرپرستی آن ها گذشته بود. برای سر و سامان دادن به شرایط، متاسفانه چالش هایی سر راه ما قرار دادند، به صورتی که مجبور شدیم کمی عقب بکشیم.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: در ادامه نیز مسابقه قهرمانی کشور و المپیاد برگزار کردیم اما خوزستان حضور نداشت. یعنی هر جا مسابقه بود، خوزستان علی رغم پتانسیل اش حضور نداشت. ورزشکاران رشته سه گانه مظلوم هستند.

دبیر فدراسیون تری اتلون با اشاره به ترک مجمع خوزستان از سوی یکی از کاندیداها، گفت: دوستان باید هم همکاری کنند تا چنین اتفاقی نیفتد و وقتی اعضای مجمع نسبت به کاندیدایی نظر ندارند، نباید دست چند نفر از اعضا را بگیرد و مجمع را ترک کند؛ اصلا کار پسندیده ای نیست و اگر کسی می خواهد کار کند خیلی راحت می تواند کنار دوستان قرار بگیرد. به هر حال تا با اداره کل ورزش و جوانان همراه نباشید چگونه می توانید کار کنید.

وی بیان کرد: شرایط فدراسیون اصلا مساعد نیست و ان شاءالله ۲۹ فروردین ماه انتخابات فدراسیون برگزار می شود و خوشحالم خوزستان هم نماینده دارد و آقای سیاحی می تواند مطالبه گر باشد.

ارشدی خطاب به سیاحی رییس جدید هیات تری اتلون، گفت: دوست داشتم در بین نفرات هیات رییسه شما یکی دو نفر از افرادی که واقعا زحمت این رشته را کشیده اند، حضور داشته باشند. انتظار دارم از پتانسیل این رشته استفاده شود.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: خوشبختانه در خوزستان امکانات طبیعی زیادی برای فعالیت در تری اتلون وجود دارد اما بازهم از مدیرکل ورزش خوزستان می خواهم به این هیات کمک کند تا مجدد سرپا شود و شرایط قبل را پیدا کند. به هر حال از مخالفان، منتقدان و حتی کسانی که دوست ندارند این رشته پیشرفت کند، کمک بگیرید و شرایط را برگردانید. این رشته و نفرات آن مظلوم هستند. باید در چهار سال پیش رو برای تری اتلون خوزستان برنامه ریزی درستی داشته باشید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *