گری نویل:‌ کاش کلوپ هرگز مربی لیورپول نمی‌شد

گری نویل:‌ کاش کلوپ هرگز مربی لیورپول نمی‌شد

مدافع سابق منچستریونایتد گفت مشتاقانه منتظر رفتن یورگن کلوپ از لیورپول است تا این باشگاه انگلیسی دیگر مدعی کسب قهرمانی نباشد!

به گزارش سادس، در انگلیس بزرگترین رقابت باشگاهی بین منچستریونایتد و لیورپول است و هواداران این دو تیم دشمنی زیادی با هم دارند. در سال‌های اخیر لیورپول با یورگن کلوپ افتخارهای مهمی را کسب کرده و ناکامی یونایتد باعث شده است هواداران لیورپول سال‌ها قهرمان‌نشدن تیم‌شان در لیگ برتر را فراموش کنند.

گری نویل، بازیکن سابق یونایتد، تقریبا ۲۰ سال تمام برای این تیم بازی کرد و افتخارات زیادی در دنیای فوتبال به دست آورد.

نویل در شبکه اسکای اسپورت با اشاره به رفتن یورگن کلوپ از لیورپول در پایان فصل گفت: کاش کلوپ هرگز مربی لیورپول نمی‌شد. بی‌صبرانه منتظرم او از لیورپول برود. تا زمانی که او اینجا باشد، لیورپول شانس زیادی برای موفقیت دارد. رفتن کلوپ از لیورپول یک شکست تلخ برای این تیم و همچنین لیگ برتر است.

نویل همچنین کلوپ را به خاطر شیوه مدیریتش در رختکن مورد تمجید قرار داد و افزود: کلوپ شخصیت بزرگی دارد و همیشه ارتباط خوبی با کادر مربیگری و باشگاه دارد، حتی با همه شهر. زبانی که او استفاده می‌کند و لحن مناسبی که دارد مورد پسند همه افرادی است که با او کار می‌کنند. فکر می‌کنم این‌ها همان چیزهایی هستند که یک مربی بزرگ نیاز دارد. کلوپ تنها به بردن بازی‌ها و جام‌ها فکر نمی‌کند بلکه روز به روز روی زندگی مردم اطرافش تأثیر می‌گذارد و فکر می‌کنم کلوپ این کار را برای لیورپول در سال‌های اخیر انجام داده است.

او در پایان به مقایسه پپ گواردیولا و یورگن کلوپ پرداخت و افزود: آنها هر دو مربیانی استثنایی‌اند. پپ یک نابغه مطلق است. آنچه او در بایرن، بارسلونا و حالا در منچسترسیتی به دست آورده است، باورنکردنی است ولی من شیوه مربیگری کلوپ و بازی تیم‌های او را بیشتر می‌پسندم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *