عنایتی: آمارها روی ذهنیت من اثر ندارد/ امیدوارم استقلال در داربی موفق شود

عنایتی: آمارها روی ذهنیت من اثر ندارد/ امیدوارم استقلال در داربی موفق شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار تیمش با ملوان گفت: فردا تمام توان و تلاشمان را به کار می‌بریم تا برنده از زمین خارج شویم. همه ما به هم قول دادیم که در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش سادس، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست پیش از بازی با ملوان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: از طرف خودم به آقای زنوزی عزیز تسلیت می‌گویم و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. می‌دانیم با چه تیم با شخصیتی بازی داریم. ملوان امسال نسبت به سال‌های قبل خیلی منسجم است و شرایط خوبی دارد. آماده‌ایم که به امید خدا شرایط را ادامه دهیم و شرایط در جدول را بهتر کنیم. خداراشکر که از یک شرایط سخت در بازی قبلی خارج شدیم و با تلاش بچه‌ها این کار را انجام دادیم. در بازی‌های قبلی علی‌رغم بازی‌های خوب نتایج خوبی برای ما حاصل نمی‌شد. بازی با سپاهان برای پیکان یک آغاز جدید بود و فردا تمام توان و تلاشمان را به کار می‌بریم تا برنده از زمین خارج شویم. همه ما به هم قول دادیم که در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

عنایتی درباره اینکه گفته بودند که او ۶۰۰ روز برد نداشته گفت: ۵۹۹ روز آن را در لیگ نبودم. دوستان آماری دادند که اصلا در لیگ نبودم. این شغل ماست. من اصلا توجهی به این آمار ندارم. من به خبرنگاران احترام می گذارم و تلاش خودم را می‌کنم. با تمام توان روی کارم ارزش قائل هستم. روی ذهنیت من این آمار اثری ندارد.

عنایتی درمورد افزایش نرخ گلزنی پیکان طی هفته‌های اخیر گفت: سعی کردیم بازیکنان با تجربه و باکیفیت را به تیم اضافه کنیم. آقایان اسماعیلی و قربانی بازیکنان باتجربه‌ای هستند که در تیم خوب کار کردند. در تمرینات همه با تمام توان کار می‌کنند. ما ضربات به داخل چارچوب بیشتری هم داشتیم.

او درباره داربی تهران هم عنوان کرد: همیشه داربی برای هر دو تیم جذابیت خودش را داشته و این بار در بهترین شرایط به هم خورده‌اند. امیدوارم یک بازی زیبا ببینیم و کیف کنیم. در جایگاهی نیستم که نتیجه را پیش بینی کنم و با ریشه استقلالی، امیدوارم استقلال موفق شود.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه قبلا گفته بود بازیکنانی که به تیم امید دعوت کرده بود ناشناخته بودند، گفت: توضیحی نمی توانم بدهم و برگردید به عقب ببینید وقتی آن بازیکنان را دعوت می‌کردم کجا بودند و پس از اینکه دعوت شدند الان کجا بازی می‌کنند.

دیدار پیکان و ملوان فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۴۵ در تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *