اسبقیان: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم

اسبقیان: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم که امیدوارم تا پایان دولت حداکثر ۵۰ درصد این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

به گزارش سادس، محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان گفت: این فدراسیون اهمیت زیادی برای ما دارد در المپیک ۲۰۲۲ این فدراسیون موفق به کسب ۴۰ مدال شد که افتخار بزرگی برای ورزش کشور بود. امیدوارم در مدیریت جدید این فدراسیون با تلاش و پشتکار اعضای مجموعه این عناوین تداوم داشته باشد.

اسبقیان خاطرنشان کرد: نکو نعل آزاد باید از تجربیات فراهانی که در این فدراسیون زحمات زیادی کشیدند بهره بگیرد تا با هم افزایی و همدلی خوب بتوانیم آینده نوید بخشی را در این فدراسیون رقم بزنیم.

وی افزود: به عنوان کسی که ۴۰ سال در ورزش کشور هستم معتقدم باید از تمام ظرفیت‌های ورزش استفاده شود. در حال حاضر در ورزش کشور ۳ نکته اساسی در حال پیگیری است از جمله سند آمایش کشور که بحث استعدادیابی و زیرساخت‌ها در آن مطرح است، برنامه ملی ورزش و تربیت بدنی که آخرین مراحل خود را طی می‌کند و ورزش تربیتی، حرفه‌ای و قهرمانی با رویکرد فرهنگی و علمی که در حال تدوین آنها هستیم.

وی در پایان گفت: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم که امیدوارم تا پایان دولت حداکثر ۵۰ درصد این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *