مشکل اصلی رم برابر فیورنتینا چه بود

مشکل اصلی رم برابر فیورنتینا چه بود

سرمربی رم مشکل اصلی تیمش در دیدار با فیورنتینا را نگرش بازیکنانش دانست و از یک امتیاز کسب‌شده ابراز رضایت کرد.

به گزارش سادس، رم در هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از فیورنتینا عقب بود، توانست به بازی برگردد و این مسابقه در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار سردار آزمون فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و مانند بازی با برایتون روی نیمکت قرار داشت.

دانیله دروسی، سرمربی رم، بعد از این دیدار به اسکای گفت:‌ بازی واقعا سخت بود و خیلی در زمین جنگیدیم. مشکل اصلی ما نگرش‌مان بود. نیمه اول خوبی نداشتیم. از هر نظر نیمه اول ضعیفی داشتیم. نیمه دوم بهتر پیش رفت ولی به اندازه کافی موقعیت گل ایجاد نکردیم. ما باید در این زمینه پیشرفت و بیشتر موقعیت گل ایجاد کنیم. نباختن در چنین مسابقه ای خیلی مهم بود و به نظرم یک امتیاز حق‌مان بود. دوست ندارم تساوی را جشن بگیرم ولی برابر یک تیم بزرگ در یک زمین سخت بازی کردیم.

سرمربی رم در ادامه درباره نقش پائولو دیبالا افزود: دیبالا بازی فوق العاده ای داشت و توانست زیاد بدود و تیم را جلو برد. البته پائولو کمی خسته است چون بازی‌های زیادی در هفته های اخیر انجام داده است.

گلزن رمی‌ها از بازی تیمش راضی نیست

دیگو یورنته، مدافع اسپانیایی رم، که گل تساوی تیمش را در دیدار مقابل فیورنتینا به ثمر رساند بعد از پایان بازی گفت: از این گل خوشحالم اما فکر می‌کنم امروز عملکرد خوبی نداشتیم. ما باید به صورت تیمی و فردی بهتر کار کنیم. در نهایت یک امتیاز خوب از این مسابقه گرفتیم. این یک امتیاز برای ما در جدول مهم است. فکر می‌کنم با شخصیتی که داریم می‌توانیم به لیگ قهرمانان اروپا برسیم و سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاوریم. باید در هر بازی طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی ماست.

یورنته در پایان با اشاره به درخشش سویلار دروازه‌بان رم گفت: او عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه داد. با چنین دروازه‌بانی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ است و باید در دیدار بعدی‌اش  در لیگ اروپا و برابر برایتون برود. جالوروسی در دیدار رفت با چهار گل به برتری رسید. رم در دیدار بعدی‌اش در سری آ هم به مصاف ساسولو خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *