تهامی: به جان‌ مادرم‌ قسم می‌خورم استقلال خوزستان سقوط نمی‌کند

تهامی: به جان‌ مادرم‌ قسم می‌خورم استقلال خوزستان سقوط نمی‌کند

سادس/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که تیم پورموسوی بهتر از فولاد و صنعت نفت است، گفت: به جان مادرم قسم می‌خورم که استقلال خوزستان سقوط نمی‌کند.

ابراهیم تهامی در گفت و گو با سادس، با بیان این که وضعیت نگران کننده سه تیم خوزستانی ناراحت کننده است، اظهار کرد: با توجه به این که بچه آبادان هستم واقعا نگران تیم صنعت نفت هستم زیرا دلخوشی مردم آبادان همین تیم است و اگر این تیم سقوط کند، به نظرم مردم آبادان افسرده خواهند شد. زن و مرد آبادانی دل خوش تیم نفت هستند، تیمی که اوضاع خوبی ندارد، هرچند امیدوارم سهراب بختیاری زاده به صورتی کار کند که سهمیه خوزستان و شهر آبادان در لیگ برتر حفظ شود.

بختیاری‌زاده می‌تواند نفت را نجات دهد

وی بیان کرد: مطمئن هستم روزهای خوبی پیش روی نفت خواهد بود و سهراب می تواند این تیم را نجات دهد. در حال حاضر فقط اوضاع سه تیم خوزستانی بد نیست و دو سه تیم دیگر نیز شرایط خوبی در جدول ندارند. برای همین معتقدم بختیاری زاده باید تلاش خود را بیشتر کند تا نفت را از وضعیت فعلی خارج کند. نفت در دو هفته آینده در دو بازی خارج از خانه باید به میدان برود و امیدوارم نتیجه بگیرد اما به نظرم صنعت نفت بعد از این دو دیدار از شرایط بد حال حاضر خارج می شود و امتیازات خوبی خواهد گرفت.

باشگاه فولاد با انتخاب آل‌نعمه داشته‌های خوزستان را نابود کرد

این پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه نیز درباره وضعیت تیم فولاد، گفت: این تیم از نظر مالی و حمایت هواداران پشتوانه بسیار قوی دارد و امیدوارم آل نعمه که البته تجربه کافی را برای سمت فعلی یعنی سرمربیگری در فولاد ندارد، بتواند این تیم را به خاطر مردم خوزستان از وضعیت فعلی خارج کند. آل نعمه یک پسر خوب و با شخصیت است اما زود بود الان به عنوان سرمربی کار خود را شروع کند و فولاد در مقطع کنونی به یک مربی با تجربه نیاز داشت و باید آل نعمه به عنوان دستیار کسب تجربه می کرد ولی با کاری که باشگاه فولاد انجام داد، درواقع داشته های فوتبال خوزستان را نابود کرد. به هر حال فولاد می تواند از وضعیت فعلی و این بحران خارج شود زیرا بازیکنان با تجربه ای دارد. 

وی خاطرنشان کرد: فولاد در دیدار با پرسپولیس برای دو بار از حریف خود پیش افتاد و من آل‌نعمه را مثل برادر خودم می‌دانم، اما به خاطر همین است که می‌گویم فولاد نیاز به یک مربی باتجربه دارد زیرا وقتی از حریف پیش افتادند باید سیستم بازی را تغییر می‌داد و دیگر وارد حمله نمی شدند و از گل‌های خود محافظت می کردند، چرا که پرسپولیس دست به حملات خطرناکی می‌زند. به هر حال اگر آل‌نعمه یک مربی خوبی هم در کنار خود داشت، می‌توانست به او کمک کند که چنین مربی هم در فولاد نیست. 

قسم می‌خورم استقلال خوزستان از این بحران خارج می‌شود

تهامی درباره وضعیت استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: استقلال خوزستان را بهتر از فولاد و صنعت نفت آبادان می‌بینم. این تیم واقعاً بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و حتی در بازی با استقلال تهران حق این تیم شکست نبود. ضمن اینکه در همین دیدار داور در اخراج پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان اشتباه کرد و برای این گونه داوری متأسف هستم. پورموسوی یک مربی باشخصیت و بااخلاق است. به جواد نکونام برای این برد تبریک می‌گویم اما باز هم تأکید می‌کنم حق استقلال خوزستان باخت نبود. استقلال خوزستان حتی در دیگر بازی‌ها نیز حقش شکست نبوده است و جای این تیم این جای جدول نیست. حتی به خود پورموسوی هم گفته‌ام قسم می‌خورم که تیمت از این بحران خارج می‌شود و در رده‌های بالاتری از جدول قرار می‌گیرد.

از بابت ماندن یک تیم خوزستانی در لیگ برتر شک دارم

وی افزود: مطمئنم پورموسوی استقلال خوزستان را در رده‌ای بالاتر از فولاد و صنعت نفت قرار می‌دهد. شاید از بابت ماندن یکی از تیم‌های خوزستانی در لیگ دچار شک باشم اما شک نکنید استقلال خوزستان در لیگ می‌ماند. استقلال خوزستان بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده است و اکنون شرایط بسیار خوبی در ارائه بازی دارد. به  هر حال به جان مادرم قسم می‌خورم که استقلال خوزستان سقوط نمی‌کند.

برخی مربیان تیم‌های لیگ برتری خوزستان حتی لباس ورزشی هم نپوشیده‌اند

این پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: متأسفم برای مدیرانی که تعیین می‌کنند مدیرانی روی نیمکت سه تیم لیگ برتری و حتی لیگ یکی خوزستان بنشینند که حتی لباس ورزشی هم به تن نکرده‌اند، اما اکنون روی نیمکت تیم‌های خوزستانی هستند. نمی‌دانم روی چه حساب و کتابی این مربیان در تیم‌های خوزستانی حضور دارند و واقعاً برای مسئولان استان خوزستان و مدیران باشگاه‌ها متأسفم که اینقدر ضعیف کار کرده‌اند که سه تیم خوزستانی در رده‌های پایینی جدول لیگ برتر قرار دارند. به نظر من حتی مدیران ورزشی و سیاسی استان خوزستان باید به وضعیت تیم‌های خوزستانی و اینکه چه مربیانی روی نیمکت این تیم‌ها حضور دارند، ورود کنند. حیف است که تیم‌های خوزستان در انتهای جدول قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *