فولکروگ: حضور هیچ مهاجمی در تیم ملی آلمان قطعی نیست

فولکروگ: حضور هیچ مهاجمی در تیم ملی آلمان قطعی نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان گفت رقابت سختی در خط حمله مانشافت ایجاد شده و او از این رقابت برای قرارگرفتن در لیست ناگلزمان ترسی ندارد.

به گزارش سادس، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پنجشنبه فهرست بازیکنان مورد نظرش را برای بازی‌های آتی برابر فرانسه و هلند اعلام خواهد کرد و احتمالاً نام نیکلاس فولکروگ، مهاجم گلزن دورتموند، در این فهرست خواهد بود. این بازیکن ۳۱ ساله پس از دیدار مقابل وردربرمن به اسکای گفت: هیچکس نباید فکر کند حضورش در تیم ملی فوتبال آلمان قطعی است و من هم همین شرایط را دارم.

به نوشته اسپورت‌بازر، دنیز اونداو از اشتوتگارت، ماکسیمیلیان بیر از هوفنهایم و ماروین داکسچ از وردربرمن نیز دیگر مهاجمانی‌اند که ممکن است برای دیدارهای پیش رو به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شوند.

مهاجم دورتموند درباره وضعیت خط حمله تیم ملی فوتبال آلمان گفت: فکر می‌کنم رقابت سختی برای مهاجمان در آلمان ایجاد شده تا به تیم ملی برسند. واقعا جالب است همه مهاجمان می‌خواهند خودشان را ثابت و برای تیم ملی بازی کنند. در نهایت سرمربی تصمیم خواهد گرفت که چه بازیکنانی برای تیم ملی آلمان بازی کنند.

فولکروگ از زمان انتقالش به دورتموند، ۱۳ گل زده و ۹ پاس گل داده و امیدوار است بتواند امسال با دورتموند در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به درخشش ادامه دهد.

آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و فروردین ۱۴۰۳ باید در دو دیدار دوستانه برابر فرانسه و هلند قرار گیرد که این دو دیدار می‌توانند محک خوبی برای شاگردان ناگلزمان باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *