زمان برداشت ثمره ۸ ماه تلاش است / مربی باید از بازیکن بهتر باشد

زمان برداشت ثمره ۸ ماه تلاش است / مربی باید از بازیکن بهتر باشد

سادس/اصفهان کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند، والیبال ایران را جز ۱۰ قدرت برتر دنیا دانست و گفت: برای پیشرفت و برگشت به اوج باید مربی از بازیکن بالاتر و سَرتر باشد.

سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه، ۳۰ مهرماه با حضور تیم والیبال گیتی‌پسند به عنوان تنها نماینده اصفهان آغاز شد.

گیتی‌ها پس از ۲۵ هفته با ۱۶ برد و ۴۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت تا با خیال راحت از صعود به پلی‌آف، در هفته پایانی مرحله گروهی به مصاف فولاد سیرجان صدرنشین برود که شاگردان سعید عقیلی امیدوار به شکست حریف و بهبود جایگاه خود و حضور در رتبه سوم جدول هستند تا قرعه راحت‌تری در مرحله بعد داشته باشند.

به گزارش سادس، در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه داده و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند که تقابل شهرداری ارومیه و پاس گرگان تکلیف آخرین سهمیه را مشخص خواهد کرد.

همچنین مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به‌صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

هومن باقری، کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند پیش از آخرین دیدار گیتی‌ها در مرحله گروهی با فولاد سیرجان در گفت‌وگو با سادس، در خصوص روند تیمش، اظهار می‌کند: از اواخر مرداد ماه استارت را به صورت جدی زدیم و پس از دو ماه تمرینات بدنسازی با چند بازی تدارکاتی لیگ برتر را آغاز کردیم. نیم فصل اول شروع خوبی با هفت برد داشتیم و اعتماد به نفس مثبتی به تیم داده شد. تغییراتی در نیم فصل دوم ایجاد شد و تمام بازیکنان عزمشان را جمع کردند تا به پلی آف رسیدیم. 

او با بیان اینکه در ورزش هیچ اتفاقی غیرممکن نیست، می‌گوید: هشت ماه است که زحمت کشیده‌ایم و اکنون ثمره اش را جمع خواهیم کرد. با تمام توان به مصاف فولاد سیرجان خواهیم رفت. هنوز جایگاهمان در جدول چهارم است. دوست داریم همه بازی‌ها را ببریم و فقط باید پیروز شویم. فولاد تیم اول جدول است، اما امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

باقری در پاسخ به شرایط تیم ملی و والیبال و انتخاب سرمربی، تصریح کرد: ولاسکو شناسنانه والیبال دنیاست و از زمان ورودش والیبال ما را متحول کرده است. والیبال ایران اکنون جز ۱۰ قدرت دنیاست. از فدراسیون می‌خواهیم سرمربی انتخاب شود که لیاقت ایران و مردم را داشته باشد و با تصمیمات عاقلانه دوباره تیم ملی اوج بگیرد. 

او تاکید می‌کند: چند لژیونر داریم که باید بالای سرشان مربی بزرگ باشد و قطعا برای پیشرفت می‌بایست مربی از بازیکن سرتر باشد.

به گزارش سادس، گیتی‌ها پس از یک تجربه تلخ لیگ‌برتری در دهه ۹۰، حالا برای دومین سال پیاپی با ترکیبی نه چندان نام‌آشنا اما پرانگیزه نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال هستند که بر خلاف سال قبل، توانستند مجوز حضور در ۸ تیم پلی‌آف را کسب کرده و خود را از ابتدای فصل بین ۴ تیم بالای جدول نگه دارند.

سعید عقیلی، سرمربی اصفهانی گیتی‌ها همچنین با بیان اینکه سال خوبی برای والیبال اصفهان بود و گیتی‌پسند عملکرد خوبی داشت، یادآور می‌شود: هر آنچه که داشتیم، رو کردیم. تیم بسیار خوب و همدلی داریم و توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم که امیدوارم سال آینده نیز این روند خوبمان را ادامه دهیم.

گیتی‌پسند در آخرین رقابت دور گروهی عصر امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفند ماه) از ساعت ۱۶ به مصاف فولاد سیرجان خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *