واکنش اسبقیان به درخواست باشگاه برای چوگان: الان جای این حرف‌ها نیست

واکنش اسبقیان به درخواست باشگاه برای چوگان: الان جای این حرف‌ها نیست

رییس فدراسیون چوگان درخواست باشگاه و آکادمی داشت که با تذکر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان روبرو شد.

به گزارش سادس، مهین فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان گفت: به آقای ناظری و کابینه او تبریک می‌گویم. چوگان در خاک ما ریشه دارد. نکته‌ای که خواستم متذکر شوم فعالیت ورزش زنان بود. کلیپی در ابتدا مجمع منتشر شد که هیچ اثری از فعالیت بانوان نبود. از آقای ناظری و هیات‌های ورزشی خواهش می‌کنم زنان را کنار خود داشته باشید و حتما کار قوی‌تر پیش می‌رود و خودتان را محدود نکنید.

درخواست ناظری و تذکر اسبقیان

اصغر ناظری رییس جدید فدراسیون چوگان در پایان مجمع بیان کرد: از اینکه به من اعتماد کردید تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنیم تحولی در چوگان ایجاد کنیم. ما زیرساخت‌ها، هیات‌ها و چوگان بازهای خوبی داریم و به آینده امید داریم. امیدوارم در چهار سال آینده ورزش بانوان هم خیلی خوب حمایت کنیم. از آقای اسبقیان درخواست دارم در مورد واگذاری دو باشگاه شهدا و نوروزآباد به فدراسیون چوگان است. فدراسیون چوگان هیچ چیزی ندارد و فاقد باشگاه و آکادمی است. بقیه رشته‌ها آکادمی دارند اما چوگان آکادمی ندارد.

بیشتر بخوانید:

اسبقیان هم به میان صحبت‌های ناظری آمد و تذکر داد: این موارد نباید اینجا مطرح شود و شما باید از کسانی که به شما رای دادند، تشکر کنید.

اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع تصریح کرد: چوگان مال ماست از این رو باید توجه جدی به این مساله داشته باشیم. آقای ناظری هم در مجموعه چوگان قطعا اثرگذار خواهد بود.

او ادامه داد: باید عنایت ویژه به ورزش بانوان داشته باشند. استعدادیابی و نخبه‌گزینی هم باید در دستور کار قرار بگیرد. سند آمایش سرزمینی ورزش ایران و برنامه ملی پیشرفت ورزش ایران در دستور کار وزارت ورزش است. امیدوارم فدراسیون‌ها در این زمینه به وزارت ورزش کمک کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *