چوگان ایران در ۶ سال گذشته شرایط خوبی نداشت 

چوگان ایران در ۶ سال گذشته شرایط خوبی نداشت 
تصویر آرشیوی است.

رییس فدراسیون چوگان گفت این رشته «در شش سال گذشته شرایط مناسبی نداشته و تلاش می‌کنیم آن را به جایگاه واقعی خود برسانیم. »

به گزارش سادس، اصغر ناظری که در مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهار سال سخت را خواهیم داشت. چوگان ریشه در تاریخ ما دارد ولی در شش سال گذشته شرایط مناسبی نداشته است. امیدوارم در این چهار سال بتوانیم به برنامه‌های تعیین شده جامه عمل بپوشانیم. در تلاشم یکی از بهترین باشگاه‌های ایران را در جنوب کشور داشته باشیم. همچنین در شهر تاریخی بم مسابقات لیگ را برگزار کنیم.

او ادامه داد: سال ۹۶ رقابت‌های مقدماتی در ایران برگزار شد ولی اتفاقات تلخی افتاد و دچار خودزنی شدیم. خوشحالم که امروز اعضا به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانیم در این چهار سال چوگان را به جایگاه واقعی خود برسانیم. یکی از برنامه‌های ما تقویت تیم ملی است. در مدتی که درگیر مسائل حاشیه‌ای بودیم به ویژه از سال ۱۴۰۰ تا امروز، متاسفانه میزبانی‌های ایران به امارات و عربستان سپرده شد. در حال حاضر تلاش ما این است که بتوانیم حضور موفقی در این رویدادها داشته باشیم. 

ناظری در مورد حل مشکل قرنطینه اسب‌ها گفت: بحث قرنطینه ربطی به فدراسیون چوگان ندارد. شنیدم اقدامات خوبی انجام شده است. امیدوارم همه تلاش کنند تا مشکل بین جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی و فدراسیون سوارکاری برطرف شود و فرد مناسبی هم برای فدراسیون سوارکاری انتخاب شود.

او در مورد انصراف کاندیدای نایب رییسی بانوان فدراسیون گفت: برنامه خود من تغییر نایب رییس بانوان بود و چون ایراد قانونی پیدا کرد تصمیم بر این شد که او در استان البرز بماند چون بیشترین تعداد ورزشکار و اسب را در این استان داریم و استان مهمی است و سعی می‌کنیم در مجامع آینده فرد مناسبی را برای نایب رییسی بانوان انتخاب کنیم.

او در مورد واگذاری دو باشگاه شهدا و نوروزآباد به فدراسیون چوگان گفت: مقام عالی وزارت دستور داد که باشگاه شهدا به فدراسیون چوگان واگذار شود. اسبقیان هم دستور داد بدون مسائل حاشیه‌ای این باشگاه در اختیار ما باشد. قرارداد باشگاه نوروز آباد هم تمام شده ولی در تلاش هستیم این باشگاه‌ها را به فدراسیون اضافه کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *