رافینیا به ناپولی می‌رسد

رافینیا به ناپولی می‌رسد

کادر پزشکی بارسلونا خبر داد مصدومیت رافینیا جدی نیست و این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدار سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان همراهی کند.

به گزارش سادس، در آغاز هفته بیست‌وهشتم لالیگا بارسلونا در خانه میزبان مایورکا بود و در نهایت توانست با تک گل لامین یامال به برتری برسد.  با این نتیجه بارسلونا ۶۱ امتیازی شد و موقتاً با یک بازی بیشتر نسبت به ژیرونا به جایگاه دوم جدول رسید.

به گزارش آس، در نیمه نخست این دیدار رافینیا مصدوم شد تا همه هواداران بارسا نگران وضعیت بازیکن هجومی تیم‌شان شوند. مصدومیت فرانکی دیونگ و پدری باعث شده است تا بارسلونا در آستانه دیدار با ناپولی در شرایط حساسی قرار داشته باشد.

کادر پزشکی بارسلونا بعد از این مسابقه خبر خوبی برای هواداران این تیم داشت و اعلام کرد مصدومیت رافینیا جزئی است و  این مصدومیت مانع از حضور او برای دیدار سه شنبه‌شب نمی شود.

فران تورس و مارکوس آلونسو به احتمال زیاد در دیدار با ناپولی در ترکیب اصلی کاتالان‌ها خواهند بود و رافینیا نیز می‌تواند از ابتدا برای تیمش بازی کند. بنابراین، اگر هیچ مصدومیت یا غافلگیری در لحظه آخر رخ ندهد، ژاوی می‌تواند روی تمام نیروهایش به استثنای فرانکی دیونگ، پدری، بالده و گاوی برای دیدار با ناپولی حساب کند.

دیدار رفت دو تیم در ناپل با تساوی یک بر یک به پایان رسید و چون قانون گل زده در خانه حریف اعتبار ندارد، دو تیم در شرایط یکسانی قرار دارند و باید دید کدام یک‌ می‌توانند راهی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند.

ناپولی نیز دیشب (جمعه) در هفته بیست‌وهشتم سری آ میزبان تورینو بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای ناپولی کواراتسخلیا در دقیقه ۶۱ گلزنی کرد. با این نتیجه ناپولی ۴۴ امتیازی شد و فرصت رسیدن به رتبه ششم جدول را از دست داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *