روز پایانی کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد+ نتایج

روز پایانی کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد+ نتایج

سادس/گلستان سومین و آخرین روز هفته پایانی و قهرمانی مسابقات کورس پاییزه_زمستانه اسب‌دوانی گنبدکاووس با معرفی چابکسواران برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سادس از گنبدکاووس، سومین روز مسابقات هفته هجدهم و پایانی (قهرمانی) پاییزه-زمستانه شهرستان گنبدکاووس با رقابت ۹۱ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هشت دور شامل سه دور هزار و ۷۰۰ متری، دو دور هزار و  ۲۰۰ متری، دو دور هزار متری و یک دور دو هزار و ۲۰۰ متری در کلاس‌های «کاندیشن استیکس، میدان آزاد،برنده، ایران کاپ و کلاس هندیکاپ» در مجموعه سوارکاری گنبد برگزار شد.

دور اول ۲۲۰۰ متر «+۳ سال ترکمن،کاندیشن استیکس»

در نخستین دور این مسابقات اسب «یادگارجهاد» با چابکسواری رامین قهرمانی مقام نخست را کسب کرد، جایگاه دوم را نیز اسب «کاپیتان کلاته» با چابکسواری امین محمدی از آن خود کرد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «آدبیک» با چابکسواری آرمین آق آتابای رسید.

دور دوم ۱۰۰۰ متر« بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس۷»

دومین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «تندناز» با چابکسواری بنیامین جرجانی به پایان رسید که جایگاه دوم این دور نیز به اسب «بندر بندر» با چابکسواری رضا ایمری و در نهایت مقام سوم نیز به اسب «مایاگل» با چابکسواری بهرام بینایی رسید.

دور سوم ۱۰۰۰ متر « بالاتر از ۳ سال دوخون، هندیکاپ کلاس۵»

در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «ماندانا» با چابکسواری محمدخوجملی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «مایکل» با چابکسواری ابراهیم قره داشلی شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «یاد چکاوک» با چابکسواری بهرام بینایی رسید.

دور چهارم ۱۲۰۰ متر « بالاتر از ۳ سال تروبرد، میدان آزاد»

در چهارمین دور این مسابقات اسب «الجیاد» با چابکسواری یونس اورکلی بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «دلفی آچا» با چابکسواری کیوان قلرعطا نشست و اسب «آریان» با چابکسواری محمدخوجملی مقام سوم را کسب کرد.

دور پنجم ۱۲۰۰ متر « بالاتر از ۳ سال تروبرد، برنده»

قهرمانی دور پنجم به اسب «میست نایت» با چابکسواری کمال دالی جی عطا رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «تاواسکرت» با چابکسواری بنیامین جرجانی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «تریموف» با چابکسواری محمدخوجملی رسید.

دور ششم ۱۷۰۰ متر «بالاتر از ۴ سال دوخون، ایران کاپ»

در دور ۶ام اسب «فوکوس نورا» با چابکسواری محمدخوجملی، اسب «آلپار» با چابکسواری امین محمدی و اسب «تکتاز» با چابکسواری کیوان قلر عطا به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.

دور هفتم ۱۷۰۰ متر « بالاتر از ۴ سال تروبرد، ایران کاپ»

قهرمانی دور هفتم به اسب «بلاتو» با چابکسواری کمال دالی جه عطا رسید، نایب قهرمان این دور اسب «بنفیت» با چابکسواری رامین قهرمانی لقب گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «دینامیت» با چابکسواری یونس اورکلی تعلق گرفت.

دور هشتم ۱۷۰۰ متر « بالاتر از۳ سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۳»

در دور هشتم این مسابقات جام قهرمانی به اسب «خان جاهد» با چابکسواری رامین قهرمانی رسید، اسب «بایدآق کهری» با چابکسواری یونس اورکلی نفر دوم نام گرفت و مقام سوم نیز به اسب «دایان حبیبلی» با چابکسواری موسوی محمدی رسید.

به گزارش سادس، در سومین روز هفته هجدهم مسابقات کورس پاییزه_زمستانه گنبدکاووس، اسب‌های «گل جمال صوفیان، قلیچ بابا، آرکاداش، آلبارس و یوسف رضا» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.

همچنین آقایان رامین قهرمانی، محمد خوجملی، کمال دالی جه عطا هر سه چابکسوار با قهرمانی در دو دور در هفته هجدهم کورس پاییزه-زمستانه، عنوان چابکسواران برتر روز سوم را از آن خود کردند.

خبرنگار: عادل خدرخوجه

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *