نقطه قوت لیورپول برابر سیتی از دید کاراگر

نقطه قوت لیورپول برابر سیتی از دید کاراگر

مدافع پیشین لیورپول عقیده دارد نیمکت قوی، عامل برتری لیورپول برابر سیتی در دیدار یک‌شنبه خواهد بود.

به گزارش سادس، یک‌شنبه در دیداری حساس و فینال گونه در لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و سیتی باید در آنفیلد برابر هم قرار گیرند. برنده این دیدار می‌تواند گام بلندی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر بردارد.

به گزارش گاردین، جیمی کاراگر، مدافع پیشین لیورپول پیش از این دیدار درباره پیش‌بینی از نتیجه این سابقه گفت: از زمان اجرایی شدن قانون ۵ تعویض، هیچ کس بهتر از یورگن کلوپ از آن استفاده نکرده است. منچسترسیتی بهترین تیم در اروپاست و اکثر بازیکنانش ویژگی‌های فردی خوبی دارند اما لیورپول می‌تواند قهرمان لیگ شود چون لیورپول نیمکت قوی دارد و کلوپ می‌تواند با اتکا بر آن دیدار یک‌شنبه را پیروز شود.  

کلوپ همیشه از پنج تعویض استفاده می‌کند و در کل لیورپول از نظر تعداد و کیفیت بازیکنان ذخیره، خیلی بهتر از  آرسنال و سیتی است. این نشان دهنده قدرت نیمکت است. ۳۸ درصد از گل‌های لیورپول در این فصل پس از دقیقه ۷۵ به ثمر رسیده است و این نشان دهنده قدرت بازیکنانی است که به عنوان بازیکنان ذخیره به زمین آمدند و خوش درخشیدند.

لیورپول بعد از بیست و هفت هفته در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و رقابت سختی با سیتی و آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی دارد. تیم کلوپ در دیدار بعدی در لیگ به مصاف سیتی خواهد رفت و باید دید می‌تواند ۳ امتیاز سخت این دیدار را به دست بیاورد یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *